{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Feb 2016
大家有冇養貓?有冇諗過點解佢食你嘅著你食瞓你嘅,但係當你想攬下佢嗰陣佢都仲會拋個鄙視眼光出黎?而最荒謬嘅就係點解我哋仲會覺得佢「好~打~意~呀?」呢?點解我哋會咁犯賤呢?我都唔明,我淨係知如果有個女仔生到好似隻貓咁我就真係會不能自拔--而我又真係搵到喎!


OK,嚴格上唔係我搵嘅,係台灣網民搵嘅!呢個名為「李優」嘅女仔,因為早前喺台北電玩展擔任ShowGirl而引起注目。但其實佢本身就已經係個小有名氣嘅模特兒黎架啦!畢業於台藝大視傳系嘅李優,以32E-23-33前凸後翹嘅好身材聞名於台灣網絡。而且有別於其他性感女仔,偏冷豔形嘅李優不特止受男性粉絲喜愛,連唔少女粉絲都拜倒在其石榴裙下!再加對貓眼(得啦得啦,我知佢有化妝),真係好想做佢嘅奴隸呀!


不過!佢就應該已經名花有主啦!因為根據台灣媒體報導,佢同台灣人氣男子組合「MP魔幻力量」嘅主唱「廷廷」就應該秘密蜜運中。話說上年8月李優喺Instagram上載一張食飯相,但有粉絲就認出相入面隻手係屬於廷廷,於是大家就開始「翻舊帳」。首先廷廷講過曾經以心儀對象為靈感寫咗一整隻碟嘅歌,而其中一句歌詞「會說故事的大眼睛」就被指係形容李優;另一邊廂一直都冇話自己係歌迷嘅李優就突然睇咗MP魔幻力量嘅演唱會,仲影相配埋「All you need is love」放上Instagram,之後仲要有人爆料影到兩人拖手行街(雖然只得個背影)。我唔知你信唔信,反正我就信了!


寫到呢到,文青已經酸到PH值跌破2,我冇辦法再寫落去啦!我都係繼續幻想自己被李優欺凌算啦。


圖片:

李優 on facebook

uriko1219 on instagram


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024