{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Apr 2016
唔知係咪個人年紀大咗,除咗繼續沉迷於年輕少女嘅青春活力,亦開始識得欣賞輕熟女姐姐嘅韻味--請注意,係「輕」熟女。所謂「輕熟女」,就即係25~35嘅都市女性,特點就係既有少女嘅(剩餘)活力,但係又有姐姐嘅熟透身心靈。就好似呢位今年30歲嘅韓國車模韓佳恩咁,直頭係熟到透呀!


韓佳恩係一名韓國模特兒,百度話佢係1986年出世(即係今年30歲),而佢個微博就話係1990年出世(即係26歲)。當初佢主要喺韓國嘅車展中擔任車模,亦有於afreeca(韓國網上直播平台)做主播。後來就得到大陸網民熱捧,於是2015年首次參加上海China Joy,正式進軍大陸市場。


身高168cm嘅韓佳恩除咗樣靚,身材亦相當唔錯,套用百度嘅描述係「天使面容魔鬼身材相結合」、「熱辣嫵媚又不失甜美清純」、「非常進取以及不介意行性感」以及「集清純、可愛、性感、優雅於一身極品車模」。至於係咪真係有吹到咁大啦喎,我唔直接答你,我用圖黎答你。


韓佳恩目前仲有喺大陸直播平台「鬥魚直播」擔任主播,而就憑佢喺微博上嘅留言,都知道佢好努力咁學緊普通話。不過大陸啲女主播最出名就係掛羊頭賣狗肉,唔知佢會唔會都「入鄉隨俗」埋一份呢?

gaeungbebe on instagram

韩佳恩 on weibo

한가은 on facebook




日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024