{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Apr 2016
如果你有留意下台灣嘅網絡,你可能會見到呢排佢地不停用「寶寶」呢個詞。具體句式有「嚇死寶寶了」、「寶寶心裏苦(或換上任何嘢),但寶寶不說」。呢句嘢嘅起源就眾說紛紜,但可以肯定嘅係由大陸傳去台灣再傳黎香港嘅--而其實呢篇嘢同呢句嘢係冇關嘅,係純粹要介紹個女仔又係叫寶寶咁解啫!


Ginger寶寶係來自台灣嘅一位模特兒,然後…嗯…唔…呃…佢有個好靚嘅Pat Pat…同埋…唔知啦。因為雖然有成55000人Follow緊佢嘅粉絲專頁,但有關佢嘅個人資料就相當少(我知你哋實有人知道得多過我嘅連越南文你哋都識,請出招啦下)。所以除咗知道佢會出席不同活動,以及會幫另一個叫做「SWAG」嘅團隊拍片之外,我就唔知道其嘢啦--不過講真,都真係唔需要知呀!


唔知係咪有做Gym定跳開舞,寶寶擁有一個不論係硬照,定係上下左右嘅移動都非常吸引人嘅Pat Pat。所以成個facebook,甚至幫「SWAG」拍嘅片都係以呢個為重點!事實證明重點唔使多,一個--唔係,係兩瓣就夠啦!



Ginger 寶寶 on facebook

imgingerwang on instagram




日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024