{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Jun 2016
Andy Warhol喺幾十年前講過,「每個人都都可以成名15分鐘」。呢句嘢依家睇返,最適合就係形容一眾網上女神。佢哋同我哋可能都係普通人,但就因為生得靚啲、身材好啲、甚至只係肯露畀人睇多啲,所以有機會成為大家眼中嘅「神」。但成為「神」之後仲有咩好睇?熟讀「魚蛋論」嘅香港人當然最鍾意睇人仆街,好似人稱「IG女神」嘅「ciiiib(真名Vanessa)」咁,近日就被前男友於IG上瘋狂爆料,唔單止話佢偷食,仲要被人中出添!


Vanessa真名叫「黃芷嫣」,佢個Instagram account 「ciiiiib」喺網上老早就好出名。無他嘅,樣唔錯,33E-25-34身材喺香港又算難能可順,最重要係著得非常梳爽,的確係搶視線嘅不二法門,難怪引到咁多男人「J蹤」佢啦!之後佢又接受過雜誌訪問、又做過寫真雜誌嘅封面女郎添!

圖片來源:https://drive.google.com/folderview?id=0B3KIU6laj5NpUGM1T3R3UGhObU0


好啦,背景資料交代完,喺時候講返究竟發生咩事。話說一名疑似係佢前男友嘅人早兩日開始喺Instagram開咗個新Account爆出兩人嘅訊息對話,大致上就係話女方偷食之餘仲要被人中出,事後仲影事後丸比對家。唔知點解啲對話就流入男方手上,於是兩人攤牌,但相信因為傾唔掂數(或者純報復),於是男方改佢IG(ciiiiib)密碼開始爆料,女方又話要報警。最後女方連個IG都摺埋,而男方就開個新Account騎劫埋「ciiiiib」呢個朵,總之就係一地花生啦。

截圖自:ciiiiib on instagram


最鍾意睇人仆街嘅網民當然都跟到好貼,尤其係網上流傳女方整宮隆胸,甚至老早就有做援交,甚至連價錢都有(不過由800到80000都有人講,信不信就由你)。至於大家最關心嘅應該就係有冇「閃卡」流出,暫時應該係冇嘅,不過就有個Google Drive相簿,仲有幾張「自摸」同「他摸」相添。


好啦,男方口供睇完,女方除咗叫報警仲有咩回應呢?就憑兩人喺原本個「ciiiiib」未摺之前嘅對話(同一個account兩個人留言),女方基本上就係認咗偷食、不過就順手拖埋男方落水,話佢都唔係好清高。而女方嘅私人IG亦都係重伸以上立場,仲話「澳洲留學生有錢仔wor(喎)高攀唔起」。

圖片:截圖自babe.vanessa on facebook




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024