{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Sep 2016

講起中學,永遠都係無限咁多值得回味嘅嘢。不過要數最值得記得嘅,就一定係套校服!而對一個男仔黎講,準確啲嘅講法係「女仔套校服」!淨係諗起從白色「的確涼」透出黎嘅黑色底衫,頓時就有無窮遐想啦!不過如果喺香港,你一同人講你鍾意校服,人家一係話你變態,一係讚你識玩,總之就一定有啲異樣目光。不過一海之隔嘅台灣,就有三立新聞每年都舉行嘅「高校制服大賞」票選。而2016年嘅Top 12亦都已經公佈,一齊黎睇下有咩好睇啦!


第一名:家齊中學

天藍色嘅家齊中學校服,女裝校服嘅領位配上嘅深藍同粉紅邊,就算放眼台灣都係非常有特色。據知現行校服始於1987年,由校內流行服飾科嘅老師設計,難怪到依家睇都仲咁潮啦!


第二名:東吳高級工業家事職業學校

原名為「東吳高中」,本身因為怕「被壞學生欺負」,所以冇.女.學.生!不過後尾改名為「東吳高職」就開始招收女生,最後成為嘉義市最多學生嘅高職學校。白色水手服配水藍邊加深藍校裙,清純!


第三名:南英高級商工職業學校

南英商高創立於1917年,今年已經有99年歷史,亦係台灣棒球名校。女仔校服嘅最大特色為白底藍紋恤衫,加上質料比較薄,而且採用圓領,而且因為台南天氣熱,所以唔使攝衫。下身藍白格百摺裙就直頭係出街衫咁款!文青個人就覺得呢套最靚啦!


以下就同大家介紹埋第四至十二位嘅校服啦!

第四位:高苑工商

第五位:屏北高中

第六位:淡江中學

第七位:高師大附中

第八位:治平高中

第九位:北一女中

第十位:景美女中

第十一位:中山女高

第十二位:長億中學


2016畢業季高校制服大賞






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024