{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Sep 2016
記唔記得七月嘅時候我哋同大家講過佐佐木希會出十週年寫真,仲又半裸又入浴又呢樣嗰樣又盛咁呢?話咁快,今日(26日)就係寫真集開賣嘅日子呢!而日本週刊《FRIDAY》上個星期就偷步公開咗寫真集入面嘅靚相,文青今晚就借花敬佛(當然啦,如果你話我抄我都冇嘢好講嘅),等大家可以先J為快啦!


正如上次所講,今次呢本《かくしごと》係以同男朋友嘅「2泊三日」之旅做主題,去到瀨戶內海取境,日頭就繼續清純可愛,夜晚就展現28歲嘅成熟女人味。而講到明係「同男朋友去」,所以性感少少就一定有。目前公開嘅相,有啲其實之前都有睇過,而新公開嘅相,我就覺得呢張最正——記住!慢慢碌落去效果更佳!


鳴~~真係睇到都打個冷震呀!






近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024