{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Jan 2017
如果我形容一個女仔做「麥精」,你覺得佢係點樣嘅人?大家一見到「麥精」,第一時間都會將個著眼點放咗喺個「精」字到,反而會忘記,麥精其實係麥味嘅奶!咁麥味嘅奶即係係點?咪就係好似十枝梨菜咁囉!


十枝梨菜係近排好紅嘅日本寫真女星,當年初出道嘅時候係一個舞台劇演員,後來唔知點解走咗去做Racing Queen同Show Girl,再後來去到2014年就直頭就咗去出寫真DVD,就係去到呢個Moment大家先知原來佢擁有G Cup上圍,再加上佢本身就唔錯嘅樣貌,佢就火速成為寫真界嘅新星,寫真DVD一隻接一隻。


值得一提嘅係十枝梨菜唔係一貫白白滑滑嘅寫真女星,佢本身膚色就偏黑,近年唔知係特登定咩更加曬出一身小麥色肌膚,充滿陽光健康活力再加傲人身材,真係睇到人哋精力爆發呀!咁你話佢係咪名乎其實嘅「麥精女」啦 ?
rinatoeda on Instagram




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024