{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jan 2017


Hi咁多位,係呀,又係深夜系列,又係我文青,而且又係上面呢張相。大家有睇上個禮拜嘅「透點,不能算露」,應該都知道文青早排用咗呢張相黎做Morning Girl,結果因為Facebook覺得佢太露骨,所以我個Facebook就被人Ban咗24個鐘。事過境遷我就唔再講張相係咪「太」露骨,反而想講下張相究竟點黎喎。


大家可能都知,片山萌美係日本選美出身,之後就出道做水著女星,雖然個樣就未必個個都覺得靚,但憑住佢過人嘅身高同傲人嘅身材,依然成為一線寫真女星。咁既然係一線,好地地又做咩透哂點咁呢?原來係佢喺1月9日就推出咗新寫真集《Rashin 裸芯》,而呢張透點相就係黎自呢本寫真集。咁叫得做「裸芯」,你話入面有咩睇啦?


除咗上面呢幾張流出圖,最新一期《週Play》都公開咗幾張佢嘅全裸圖。不過話就話係全裸,但因為《週Play》素來都會為網上發佈嘅版本打格仔,所以大家如果想睇無碼版呢,睇黎就要自己去買返本黎睇啦!







日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024