{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Mar 2017
今日有新聞指「阿王」郭富城已經入紙同29歲中國模特兒方媛拉埋天窗,成為「四大天王」最遲結婚嘅一個(黎明結完分埋添),亦都代表呢位鑽石王老五終於封盤。不過講開又講,「阿王」自出道以黎就憑英俊面孔加舞台王者嘅霸氣吸引唔少狂風浪蝶、傳過N次緋聞。既然佢今日都拉埋天窗,我哋就係緊係回顧下佢過往嘅戰績啦!

姚正菁

89年時阿王同TVB藝人姚正菁撻著,仲話經常寫情信畀對方添!


葉蘊儀

當年嘅葉蘊儀可愛到爆,難怪阿王喺佢未出碟就已經睇中佢,仲為佢寫咗首《童話小公主》添!


袁潔瑩

據聞係因為拍《武林啟示錄-風之刀》而撻著,但最後不了了知。


鍾麗緹

因為拍《希臘之旅》音樂特輯而相識,仲高調去阿王演唱會撐場,但最後又係冇結果。


朱茵

又係拍音樂特輯而相識,但維持半年就玩完——不過今次終於知點解,因為相傳係星爺介入喎。


Amanda S

又係拍MV(即係其實阿王溝女都係得一招啫…)而認識,當年Amanda S得19歲,據聞拍完MV兩人仲直衝女方家中關埋房門唔知做咩,第二日女方仲以性感內衣送阿王出門口。至於點解冇下文,就係因為下面嗰個囉。


藤原紀香

城城咁多個緋聞女友,大家最記得相信都係佢。當年係拍《雷霆戰警》而認識,之後兩人就一直你來我往,糾纏咗好一段日子,但最好睇嘅原因係因為中間仲夾住咗《雷》嘅導演唐季禮。


熊黛林

可能係阿王拍拖最耐嘅女友,甚至有傳兩人準備結婚,依家事後孔明咁睇就係神女有心,襄王無夢。當年仲係唔多人識嘅熊黛林因為「城嫂」之名而火速成為傳媒寵兒,最後敵唔過七年之癢。之但係如果你見到下一位係邊個,你又唔怪得阿王會癢嘅!


苟芸慧

又係因為拍MV同廣告而認識,而且仲同熊黛琳喺時間上有重疊,兩人更加喺阿王演唱會中上演一場爭正印戲碼,你睇一場我就睇兩場,最後城城同Lynn於演唱會中「萬人一握手」,本來以為Lynn終於守得雲開見月明,點知冇耐之後就正式分手。不過苟姑娘都唔算贏,後來佢因為身體問題而發福,城城就果斷斬纜。依家佢又瘦返靚返,唔知城城有冇後悔呢?


葉熙祺

有稱「中國宅男女神」嘅佢外貌的確出色,細城城廿四年亦啱哂口味。據說兩人拍拖半年,城城仲送過鑽戒畀佢,不過後來就因為女方太高調而被飛,女方亦絕跡香港演藝界。


許雅婷 Kabby Hui

可能係無妄之災,因為當年傳媒只係發現城城個Instagram有Follow佢就話佢「網交」嫩模。不過當年嘅18位嫩模中,又真係出咗個真命天子喎。


方媛

亦係當年18位嫩模之一,當時就已經坦承係朋友,直到前年「這樣開車要慢一點」正式坐正,就算被人話整容、國貨,城城依然不離不棄,亦冇因此而高調曝光。或者就係因為咁識做,所以兩年後嘅今日就成為「城嫂」啦。


雖然近年城城被網民戲稱為「國貨城」,但以佢呢份緋聞履歷,我係佢都真係唔Care你哋講啲咩。至於呢份名單仲會唔會繼續有得寫落去啦喎…我哋就放長雙眼睇落去啦!


清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024
雖然喺日本做寫真女星素來都冇咩真正嘅年齡下限,唔少人十五六七歲就已經出緊幾隻DVD,但一般黎講都會與女星成年與否作一個界線,成年後於作品數量及尺度方面都會擁有更大自由度,簡單黎講即係可以大展拳腳!而今晚 ...
girls
【深夜】18歲生日後寫真連發 「制コレ」冠軍「蓬莱舞」
12 Apr 2024