{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 30 May 2017
西環嘅阿元來了,開咗都有一排,以古早台灣味見稱,魯肉飯、鹽酥雞、肉羹等台式小食,的確高質,住開嗰頭更見識過大排長龍。近排阿元來了就係喺觀塘工廠區呢邊開咗分店,不過大家想食到台灣嘢都似乎有少少麻煩喎。



觀塘新開張嘅分店,除咗地方大兩倍外,一入去就見到「春風大戲院」大大隻字,好似去咗80年代台灣咁,裝修貫徹老台灣,而且室內環境幾乎每一處都是打卡位,各個元素好似車站、電影院、雜貨店、小食車等,目不睱給,帶女伴黎幫佢打個卡都好丫。


另一重點係店鋪增設外賣飲品部,合共三十多款嘅台式飲品,平時想飲都要去一田超市,終於唔使行咁遠。不過就咁,我過黎就為咗碗魯肉飯,因為碗飯嘅油香實在太得我心,做得比較好食嘅已經唔多啦。lunch保守都要排半個鐘,不過依然人山人海。


刈包 $30

飯以外必嗌,滷水豬腩肉配上酸菜、 芫茜及花生粉,又鹹又甜,不過香口,刈包軟熟輕彈,配搭極佳


魯肉飯 $29

顆顆肉粒都煮得軟腍,相當入味,油香豐腴,飯粒吸油後更香,我平時唔食飯都迅間ko一碗。



咁我最初講嘅「麻煩」究竟係咩呢?首先黎呢度食嘢,要「提一提」大家,工廈食堂係俾需要俾工廈中工作嘅員工先可以進入,大家入得去食,都應該係大廈員工啦可?你知啦,香港對工廈嘅管理有幾outdate,你都唔係第一日知,街尾嘅HA 即使有心做都搞9你,都係嗰句啦:「多謝政府!多謝投訴有心人!多謝食環狗!」。


阿元來了
地址:觀塘鴻圖道28號
電話:3705 9848





對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023