{ SKIP }

POSTED ON 11 Dec 2017

港人東南亞旅遊熱點,必數曼谷,今年終於迎來首本米芝蓮指南,雖則名單無三星餐廳,唔代表當地餐飲質素,比其他地方的差,需要更多奬項的榮耀而已。曼谷米芝蓮指南亦加入同香港一樣「街頭小食」類別,連CNN都稱讚過曼谷先係世界小食之都,當中唔少當地公認的平民食店都榜上有名。

史上首本《米芝蓮指南曼谷》結果剛剛出爐,雖然未有餐廳可以獲得三星,不過一共有3間二星餐廳同14間一星餐廳,泰菜共佔6間,以本地菜系而言,著實不錯。照我話,曼谷另一個優點,就係消費低,同一級的FineDine,或者係酒店餐廳,比香港、東京等平一大截,若去曼谷,星級餐廳真心抵食。

三間獲得二星的餐館,包括曾獲今年「亞洲50最佳餐廳」第一名的Gaggan,老闆兼大廚 Gaggan Anand 更剛宣佈2020年結束餐廳,一道道傳統菜式,碟碟充滿創新元素,風格強烈,佢本人就講過要將印度菜帶到另一個層次。二星還有位於曼谷文華酒店內的法國菜Le Normandie,在 1958 年已開業,走頂級法國菜路線,而Lebua Hotel 內的 Mezzaluna,則屬帶有日式風格的歐洲菜。

而一星餐館中,最受歡迎一定係街頭小食店 Jay Fai。70年歷史,6張枱,價錢比一般小食店貴一大截,繼承父業的女檔主廚藝了得,小菜、咖喱和蟹肉奄列,評價甚高。

其他獲頒一星的泰國菜餐館,包括 Bo.lan、Sra Bua by Kiin Kiin 和 Chim by Siam Wisdom、壽司店 Ginza Sushi Ichi、德國料理的 Sühring、仲有4間當代法國菜的餐館 L’Atelier de Joël Robuchon、J'AIME by Jean-Michel Lorain、Elements  和 Savelberg。

最後仲有Bib Gourmand(車胎人美食推介)及街頭小食類別,入選車胎人美食推介的食店,一共有35間。

《米芝蓮指南曼谷 2018》完整名單如下:

二星餐廳名單:
Gaggan(印度分子料理)
Le Normandie(法國菜)
Mezzaluna(歐洲菜)

一星餐廳名單:
Bo.lan(法國菜)
Chim by Siam Wisdom(泰菜)
Elements(法國菜)
Ginza Sushi Ichi(日本菜)
J’AIME by Jean-Michel Lorain(法國菜)
L’Atelier de Joel Robuchon(法國菜)
Nahm(泰菜)
Paste(泰菜)
Savelberg(歐洲菜)
Sra Bua by Kiin Kiin (泰菜)
Sühring(德國菜)
Upstairs at Mikkeller(fusion菜)
Jay Fai(泰國菜)
Saneh Jaan(泰國菜)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023