{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 17 Jan 2018


上星期美國可口可樂公司在北美地區重新推出一系列的Diet Coke,是可口可樂自上年尾宣佈正式放棄Coke Zero之後最大的動作,呢款1982年面世的飲料,換上彩色新裝,更加入了4款新口味,認真想飲Ginger Lime薑檸味!

Diet Coke面世35年,一直都係可口可樂其中一款強勢飲料產品,標榜零卡路里,今次重新推出,聲稱「配方不變」,換上亮麗光鮮的新包裝,罐身換上修長型的12oz罐,更新增4款新口味,薑檸Ginger Lime、櫻桃Feisty Cherry、血橙Zesty Blood Orange 和芒果 Twisted Mango,連埋原味,集齊一套五色戰隊咁。

上星期一公佈此消息,美國網絡即刻有評論認為無疑是挑戰穩穩佔據氣泡水市場,主打健康無添加,天然味道,一樣零卡路里的LaCroix。Diet Coke無論新增的口味、包裝、宣傳各方面,路線都甚為相似,不過就咁,始終Diet Coke都係含糖飲料,點同LaCroix比呀?

全新Diet Coke即將在在北美地區上架,加拿大緊隨其後於二月面世。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023