{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 18 Jan 2018
舊年12月,泰國曼谷終於迎來首本米芝蓮指南,即使三星從缺,獲得米芝蓮一星和二星也有17間餐廳,當中有一位人氣極高,以超厚泰式蟹肉蛋卷而聞名的小販檔主Jay Fai,近日忍不住發聲:「我想退還一星」。難道曼谷也出現加租的死亡筆記本?

曼谷首本米芝蓮 街坊食店一樣有星

今年72歲的Jay Fai,她經營的小吃攤,本身已是曼谷的神級當地及旅遊食點,最常俾網友拍到佢邊戴著黑色護目鏡邊炒餸,霸王氣色盡現,口耳皆傳的地位,足以令她獲得了米芝蓮一星的殊榮。本身人龍已經好長,平均都要等成個鐘先食到,依家再加上米芝蓮效應,遊客更多就一定,單排隊更長達2小時以上,留意返,每日由下午2:00pm營業到凌晨1:00am,人流多到Jay Fai 炒唔停手,不過最重要是因為:「許多慕名而來的顧客,大多只是為了照相,未必是要品嚐。」

所以Jay Fai 寧願退還一星,她沒有意思去加價賺更多的錢,反而是篩選能夠賞識自己的客人,而不是只拍照打卡的遊客。



退還星的事件近年不時發生,尤以法國為甚,法國就有一個大廚Jérôme Brochot,主動向米芝蓮方面提出還星。還星不算出奇,今年9月法國三星名廚Sebastien Bras就有此舉動,認為「顧客因為餐點過於昂貴,而喪失上門光顧的興趣」。
米芝蓮廚退還星——星降法國小鎮的悲歌
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023