{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 23 Oct 2014

提到「賽馬」、「馬場」等等字眼,各位是咪同Mean娜一樣,個腦浮晒一班賭徒喺度「上上上上!」同埋「2號2號2號!」嘅畫面……?雖然賽馬本來係由英國傳來香港,一項歷史悠久又高尚的運動之一,但後來慢慢演變成同賭博畫上等號,令賽馬運動似乎變得不再純潔,甚至覺得睇馬賽(唔是TBB嗰個)係一種不良嗜好,入馬埸睇馬直頭係病態賭徒。



但其實賽馬本質依舊冇變,依舊是值得尊重的運動,而且馬埸笨唔係大眾所想嘅烏煙瘴氣地方,相反,仲好有文化氣息。受到香港賽馬會的邀請,Mean娜第一次踏進跑馬地馬場,參加「快活谷啤酒節」(Oktoberfest)。同想像中的馬場非常不同(我知!正常唔會有Decoration吖嘛!),Mean娜本以為香港的馬迷都係好似公園裡棟起隻腳坐嘅麻甩叔叔伯伯般的樣子,但來到現場,看見不少馬迷都是四四正正的年青人,場內亦有許多外國人,雖然部分人是為啤酒節而來,但有得一邊睇馬一邊飲酒,氣氛確是炒熱了不少。






是次「快活谷啤酒節」分別於10月22日、29日及11月12日晚上舉行,場內有不少美食攤位及啤酒攤位

燒豬膝配酸椰菜




扒德國什香腸配酸椰菜




啤酒汁浸藍青口




德國燴肉丸配忌廉薯蓉




價錢唔貴而已味道唔錯~各位可以來到先食晚飯都冇問題。同時是次嘉年華亦有多達11個啤酒品牌支持,分別有盧雲堡、生力、Hoegaarden、青島、Stella、麒麟、喜力、Paulaner、嘉士伯、Erdinger、Kronenbourg1664。如果覺得一杯杯咁飲唔夠喉,可以直接買一Jar咁隊都得~!


話明嘉年華,冇遊戲冇表演又邊夠氣氛。現場就有好幾個遊戲攤位畀你玩~分別係「完美斟酒展身手」遊戲玩法︰好簡單,就係斟滿杯啤酒,但係啲泡沫唔可以瀉出嚟;「乾杯打氣大激賞」遊戲玩法︰指定時間內,睇吓你可以透過泵氣將波波推到幾高;「競飲擂台接力鬥」遊戲玩法︰鬥快飲晒一杯500毫升的啤酒。表演方面,大會就邀請咗3隊德國當地樂隊來港表演德國民謠,令全場氣氛高漲。







但Mean娜發覺,原來啤酒節仲有一樣好重要嘅賣點冇話畀人聽,係咩嚟?你睇吓攝影師大部分嘅鏡頭係影咩咪知重點囉!男人!








快活谷啤酒節Oktoberfest網址:http://happywednesday.hkjc.com/en/index.aspx


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023