{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 18 Apr 2018

拌麵正火熱,早幾年還是台灣其中一款伴手禮,這一刻品牌如雙人徐、曾拌麵、老媽、阿舍,舒淇的KIKI等等,已成功登陸在各大超市貨架,甚至連揚威國際的Chef Le Mon 都推出自家拌麵,你就知道拌麵的熱潮吧。

台式拌麵大多選用關廟麵,這款源台南的乾麵,材料簡單,只有麵粉和水,天然生曬棄防腐劑,普遍Q彈有咬口,非油炸麵食可比,在天氣開始熱的時候,吸引力的確比熱湯一丁高丁點兒。每個品牌都有自家調配的醬汁,各出其謀,葱油、麻香、沙茶、椒麻、麻辣,成為拌麵高低之分野。

今晚宵夜找來KIKI 上月推出的麻婆豆腐拌麵,這個有舒淇的明星效應加持的麵食,近年相當強勢,味道款式多,之前吃過老醋辣麵,味道相當不俗。今次再一次與舒淇相遇,我絕對有信心。

麵身幼細,帶韌勁的爽滑,煮4分鐘再稍稍焗1分鐘就好。以拌麵來說,拌醬包多得像湯,加上以麻辣汁鹵過的老豆腐,份量慷慨,口感粗糙,質感與麵身呈強烈對比。雖說是耳熟能詳的麻婆豆腐,不過麻辣汁的辣度頗高,明明印象中麻婆豆腐不該辣得如此放肆,吃得很暢快,腸胃不佳的敬請小心。最後一點,唯一要挑剔的地方是,價錢頗貴,$58貴絕拌麵界。

KiKi 食品雜貨

www.kikifg.com.hk

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023