{ SKIP }

POSTED ON 24 Apr 2018
科技愈進步,人類對科技自不然愈依賴,你試下唔用手機幾日會點?就講儲存食物,都市人生活,食物大部份都儲藏在雪櫃,食物在常溫下的保存方法或者已經被遺忘。環保生活,減碳排放,減少浪費,說易行難,人在香港,更加妄想學到外國人完全Off-the-grid 的生活。不過touch wood你個雪櫃有事,或者迷失山野,基本食物保存方法,識多無壞。

善用吊籃

老一輩的日子中,雪櫃未必是家中僅有出現的電器,要保存生果蔬菜,就會用將生果放在紅色筲箕,掛在廚房窗邊,置於鋅盤之上,讓蔬果通風,保持乾爽。

蘿蔔插沙

插沙的不止是需要練功的身體部位,蘿蔔、蔥一類的根莖植物,直插放在沙中,可以存放得更耐。韓國有一個設計師 Jihyun Ryou 就以「唔用雪櫃」為主題,設計出一系列廚房用具,十分minimalist。



常溫保存牛油

我諗牛油印象中都應該係放雪櫃,記得有一個節目《Ben Fogle: New Lives In The Wild 》當中S4E4(https://www.dailymotion.com/video/x3gt5ex),講到一對生活在海上的世外野人,廚房煮食必備的牛油,佢地自有方法保存,放入樽內儲存,再倒入鹽水蓋過牛油,用時倒走鹽水,用後再重新注入。

水果乾最好

熱帶水果相當易壞,保存期甚短,所以只有兩個方法,一是做成果醬,二是曬成果乾,前者可能你仲要器具去煮,後者都則需把水果切片,日曬風乾。

倒轉雞蛋

除非你屋企有養雞,然後喺拎蛋,基本上你唔會知道粒雞蛋放咗幾耐,所以先要放雪櫃。如果是新鮮雞蛋不放雪櫃,正常保存期不超過15日,夏季時間更短。有船上人講過只有每日重覆反轉雞蛋,保存期可延至3星期,不過首先切記雞蛋在你食之前先洗。



蘋果的奇怪特性

有無覺得,有時生果盤上的水果,成熟程度好飄忽,例如芒果同桃,原來蘋果、木瓜、香蕉等水果在成熟過程中會釋放一種氣體,叫做「乙烯」,乙烯會加速水果的成熟和老化,如果將一般蔬菜、水果與此類水果放在一起,就容易提早老化、腐爛。不過,唯獨是將蘋果同薯仔放埋一起,反而會延遲發芽的反應。



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023