{ SKIP }

POSTED ON 26 Apr 2018

要講東京當地人最熱捧的燒肉店,不可不提長期高據日本食評網Tabelog榜頭的Yakiniku Jumbo「焼肉ジャンボ」,其和牛款式、部位、切法樣樣多花款,人氣一定最強。官方剛剛宣佈五月底在香港開設分店,落戶中環,到時香港有得食!(日本同事表示:喺日本都好難訂枱呀....)



要講東京當地人最熱捧的燒肉店,首推經營三十年的Yakiniku Jumbo「焼肉ジャンボ」,單睇日本食評網Tabelog,長期高據榜頭,評分達4.0以上,並獲

「焼肉ジャンボ」創辦人南原竜男,為了讓食客食到最鮮嫩最多肉汁的燒肉,特意從日本各地搜羅冰鮮而非急凍的和牛,加上人他不斷鑽研如何革新日式燒肉的方法,從肉類、部位、切法和燒法著手,多種稀有部位,單講和牛已有如股肉、牛腿內外側、內裙肉、腹脇肉等超過20款不同部位。
經典原創的「野原燒」,以薄切和牛西冷略燒10秒,配以九州玉子汁同吃,感覺有如吃壽喜燒。不得不提所有和牛皆只經冰鮮,所以不能簡單以機器薄切,全由經驗豐富的廚師們以人手薄切成同等厚度,極考功夫。 

仲有醬汁!醃肉的醬汁是日式燒肉的靈魂,能令肉味變得更多層次,秘傳醬汁更被喻為是日本最強,皆因在日本Tabelog 人氣榜上5間最強燒肉店 (當中包括Yakiniku Jumbo),其醃汁都是由Yakiniku Jumbo供應,總括而言,東京最強之燒肉店無誤。(日本同事再一次表示:喺日本都好難訂枱呀....竟然要佢返香港食....)

連剛在香港開分店的米芝蓮三星鮨店Sushi Satio大廚都食到咁開心!

Yakiniku Jumbo (5月底開幕)

地址:中環德輔道中68號萬宜大廈商場3F 302室
網址:www.globallink.com.hk 
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023