{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Jun 2018
父親節又到,再介紹餐廳套餐都恐防你訂唔到枱,今年唔同少少,送個父親節蛋糕俾佢。唔知你會唔會好似我家中老大一樣,愈老愈嗜甜,雖然食得糖多唔健康,不過一餐半餐,氹下老人家開心啦。

帝京酒店餅店真係定時定候俾驚喜你,之前出過「拉麵」、「蟹粥」、「冬蔭功」「叉燒飯」蛋糕,今次為大家獻上「男人的浪漫」豆腐火腩飯,睇樣就真係嚇死老人家,實情係伯爵茶無糖朱古力慕絲蛋糕,蛋糕甜度刻意降低,再加上西多士粒扮演的豆腐,以及杏仁糕、咖啡慕絲及牛奶布甸組成的火腩,相信你老豆飯後都仲「食得落飯」。

鬼馬豆腐火腩飯 (伯爵茶無糖朱古力慕絲蛋糕) $350 (原價$450) (1磅)

供應期:由2018年6月1日起至30日,請於3天前預訂

地址:香港九龍太子道西193號帝京餅店一樓

訂購電話 : 2622 6256

驚喜繼續有,arome東海堂趁父親節,推出日本威士忌酒樽造型的「御祝」父親節蛋糕,唔講造型,喺櫃台講「我想要御祝父親節蛋糕」已經夠晒食字。日式酒箱盛載威士忌酒樽的造型,其實是白朱古力雜果忌廉蛋糕,味道走清新路線,亦唔會太甜,愛杯中物的父親自會會心微笑。

同時推出仲有「足球選手」牛乳慕絲朱古力蛋糕,雖然星期日正日無大戰,不過買定留侍大戰先拎出黎食啦。

「御祝」父親節蛋糕(白朱古力雜果忌廉蛋糕)$268 (約1.5磅)

「足球選手」蛋糕(牛乳慕絲朱古力蛋糕)$238 (約1.4磅)

即日起於全線東海堂分店推出

行精緻型格路線,點少得來自紐約蛋糕名店Lady M ,當一眾港女沉迷在早前推出的椰子千層的懷抱(椰子味堅濃,係好食嘅),我獨選朱古力棋盤蛋糕作父親節禮物,代表識食嘅老豆個仔好有taste(笑)。

朱古力棋盤蛋糕 $68

全線LadyM 分店推出

即使你沒有六嚿腹肌,你都可以將願望投射在蛋糕之上,另一連鎖餅店聖安娜的出品,名為「肌肉型男」比利時朱古力慕絲薄脆蛋糕,連父親節蛋糕都有腹肌,係咪暗示黎嫁?

 

「肌肉型男」比利時朱古力慕絲薄脆蛋 $218/個 (1磅)

全線聖安娜餅店推出

父親節蛋糕供應至 6月17日

由2015年亞洲最佳女廚師Vicky Lau開設的餅店POEM PATISSERIE,推出限量父親節蛋糕禮盒,一套三件不同口味的小巧蛋糕,配上三款特別調配的威士忌,閣下老爹愛杯中物,或者要送禮給外父,如此體面禮盒可以考慮一試。

 

POEM PATISSERIE by Tate

地址:上環荷李活道 210 號地鋪

電話:2555 2550

備註:父親節蛋糕禮盒 ($580)於6月13日起至6月16日於POEM PATISSERIE限量發售。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023