{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 06 Jul 2018

始終唔少香港人都曾經去過澳洲讀書,或者working holiday,所以當地為數不少的美食,你地都可以聽過或食過。由當地報紙The Australian Financial舉辦的澳洲最佳100餐廳唔知你聽過未?相信澳洲大把好嘢食,絕對唔止得「澳洲三寶」:蒼蠅、肥婆同醉酒佬。

澳洲最佳100餐廳(The Australia's Top 100 Restaurants )由 The Australian Financial舉辦,由當地500位廚師投票選出,上年的第一位就位於Sydney嘅Ester,而今年則由大廚Dan Hunter 統領的Brae Restaurant,成為澳洲100最佳餐廳的首位。

距離墨爾本僅兩個小時車程的小鎮Birregurra,人口不足一千人。座落小山腰,19世紀中期的農家建築物,不起眼的餐廳,同時間亦是2017年打入World's 50 Best Restaurants的餐廳,今年排名由44位跌至58。(今年只有墨爾本餐廳Attica打入50大,位列20,澳洲人對排名表示相當不滿)

大廚最初在廚房擔任的工作,不是廚師學徒,反而只是個洗碗工,輾轉後來得到機會在米芝蓮餐廳Mugaritz擔任廚師,從此走上名廚之路,回到澳洲成立Brae Restaurant。大廚Dan Hunter一早就將"Farm to Table"的理念推行到極致,最引以為傲的,就是餐廳所用的食材,均來自他的植物園、橡木園、橄欖園同農場。講到食物與大地的關係,大廚亦曾經講過:「我們耕種一些我們想煮的食材」

頭十位排名:

 

1. Brae (VIC)
2. Ester (NSW)
3. Saint Peter (NSW)
4. Attica (VIC)
5. Africola (SA)
6. Momofuku Seibo (NSW)
7. Sixpenny (NSW)
8. Embla (VIC)
9. Sepia (NSW)
10. Fleet, Brunswick Heads (NSW)





留意返澳洲有分唔同省份同領地,代號如下:

澳洲首都領地 (AUSTRALIAN CAPITAL TERRITORY)   (ACT)
新南威爾士(NEW SOUTH WALES) (NSW)
北領地 (NORTHERN TERRITORY) (NT)
昆士蘭 (QUEENSLAND)  (QLD)
南澳 (SOUTH AUSTRALIA)   (SA)
塔斯曼尼亞 (TASMANIA)  (TAS)
維多利亞 (VICTORIA) (VIC)
西澳 (WESTERN AUSTRALIA) (WA)

詳細名單睇呢度
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023