{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 11 Jul 2018

來自美國紐約的咖啡 Death Wish Coffee,早於2012年面世,以超高含量咖啡因而聞名,號稱「世上最強咖啡」,上年更因為Super Bowl的30秒廣告而廣為美國民眾認識,連Maroon 5 主音Adam Levine都係fans之一。不過咖啡最近正式由「世上最強咖啡」,晉升為「銀河最強咖啡」,點解?因為DWC上個月正式跟隨 SpaceX 火箭升咗上太空。


Death Wish Coffee獨門配方選用來自印度和秘魯,超高含量咖啡因的咖啡豆,烘烤至中深色狀態再製作而成。根據2016年發佈的美國消費者報告(Consumer Reports),當中就有提及一杯正常的咖啡每1安士所含的咖啡因約有 12- 16毫克,而Death Wish coffee的咖啡因含量足足有59毫克,即係咁,一杯Starbucks’  Tall size 黑咖啡約有260毫克,咁一杯Death Wish coffee有幾多?708毫克....又太誇張。(飲咁重劑量咖啡,反而有機會引發頭痛等不適。)

不過要將咖啡「升空」,仲要研發好多步驟,因為幾乎所有帶上太空的食物,都需要冷凍乾燥,DWC就聯合NASA的太空人合作研發,將咖啡經冷凍、乾燥、抽真空等等處理,最後只生產咗50份太空專用包裝。

 

若果你真係好有興趣,Amazon幫到你。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023