{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 30 Aug 2018

有無覺得唔少港島為基地嘅中型餐廳,都開始嘗試衝出中環,進駐九龍區,法式扒房La Vache! 就係最好例證,最近好大機會又多一個成功例子,Pirata集團旗下,主打手工製作意粉嘅餐廳Pici,尖沙咀開新店,想食唔使過海啦。

Pici 主打每日供應新鮮手製意粉,出品質素相當高,不過價錢唔貴,所以一直都好有收視,捧場客甚多。餐廳致力將地道的意式風味帶到香港,專注製作一系列意粉Orecchiette貓耳朵、Tagliatelle、Ravioli、Carbonara、Lasagna等等,貴精不貴多,飲埋意大利紅酒就fit晒。

除意粉以外,餐廳主廚Andrea Viglione更特別設計多款尖沙咀店限定的菜式,包括Starters中的Seafood Salad($110),新鮮大蝦、魷魚、八爪魚及青口伴蔬菜絲,灑上清新的檸檬油,輕盈開胃;Pasta中的Fagottini($130),精緻的意大利餃加入嫩滑鴨肉、大蔥絲及青豆,最後綴以香濃的即刨意大利巴馬臣芝士,以及包入蛋黃的香滑Ravioli($130),手製意大利雲吞以ricotta芝士、牛肝菌及shimeji鴻喜菇拌炒,簡單做出最地道最真實的味道。

Pirata集團創辦人Christian Talpo表示:「能夠將每日新鮮製造的優質手製意大利麵帶到尖沙咀區,我們團隊感到十分興奮。我們專注設計一系列撫慰人心、讓人想一吃再吃的菜式,希望食客能尋找到他們喜歡的手製意大利麵、新味道及特別的口感。」

 

新店更亦會供應定期變更的午市餐單每份午餐包括一份前菜、意大利麵及甜品,週末就有和伴侶一同可享的早午餐(每人$280),兩人可享用三款意大利麵、前菜及甜品各兩份,每人更有一杯氣泡酒,讓食客度過一個輕鬆悠閒的週末。

雖然Pici尖沙咀店無得Book,但餐廳並唔收服務費,值得一讚。

 

Pici 尖沙咀店

地址:尖沙咀漆咸道南29至31號溫莎大廈A座12號地下及10/11號鋪(赫德道入口)

電話:2771 2231

營業時間:

星期日至四 下午 12 時至晚上 11 時

星期五至六 下午 12 時至晚上 11 時半

早午餐

星期六、日及公眾假期 上午 11 時半至 下午4時

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023