{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 11 Sep 2018

Netflix自家製作嘅飲食紀錄片,一向都是鍾意飲飲食食嘅電視迷必睇之選,我一講《Chef’s Table》、《Ugly Delicious》等等,你就知道有幾高質,嚟緊又有一個有關廚藝嘅原創節目要留意,名為《The Final Table》,究竟係玩法?

今次的全新策劃《The Final Table》,先講班底,找來《Master Chef》製作人Robin Ashbrook 同 Yasmin Shackleton,前《Bon Appetit》美食編輯Andrew Knowlton擔任主持,並邀請世界各地的廚師互相比拼,參加者會分為12隊進行兩輪比賽,並由著名食評人、名人代表以及各個地區的明星主廚擔任評判,形式似足《Nailed It!》同《Master Chef》,而參加者到最後的Final Boss,就是和廚師評判的決戰,咁樣玩法,唔止是The Final Table,仲帶少少Final Fantasy的夢幻在內。

Enrique Olvera(左)、Anne-Sophie Pic(中)、Grant Achatz(右)

各區評審代表:

Enrique Olvera(墨西哥)

Andoni Aduriz(西班牙)

Clare Smyth(英國)

Helena Rizzo(巴西)

Vineet Bhatia(印度)

Grant Achatz(美國)

Carlo Cracco(意大利)

Yoshihiro Narisawa(日本)

Anne-Sophie Pic(法國)

評審代表個個都相當具份量,當中包括不少大都已經熟悉的名廚,好似曾於《Chef’s Table》第二季亮相的墨西哥三巨頭之一 Enrique Olvera、西班牙巴斯克菜的鉅匠 Andoni Aduriz,曾獲《The World's 50 Best》最佳女主廚的Anne-Sophie Pic 和 Clare Smyth,Clare Smyth是Gordon Ramsay的入室弟子,更是英國唯一奪得米芝蓮三星的女廚師。

留意返,當中有個好有趣嘅地方,就係節目所挑選的比賽主題,就是墨西哥、西班牙、英國、巴西、印度、意大利、美國、日本和法國,這9個地區所在的名菜,相信你會見到西班牙海鮮飯、美國感恩節大餐、傳統英式早餐,意大利可能係Pizza!!!

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023