{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 24 Nov 2014

希臘,一個充滿神話的地方,話說某朱古力廣告(好似係金叉,除非唔係),將佢哋嘅朱古力比美為天神嘅美饌,何其高尚,何其浮誇呢!我想講,聚集喺希臘嘅天神們真係唔係食金叉大架囉!咁喺希臘應該食咩?Follow Me!(去下一行)

話說希臘飲食文化為典型嘅地中海風格,受意大利、巴爾幹諸國、土耳其等國影響,多以橄欖油烹調並用香草作調味,並以多款蔬菜(如茄子)、橄欖、芝士、開心果、乳酪、穀物等入饌;亦常用麵包、酒,以及各種肉類,包括家禽、魚、兔和豬等等。而希臘甜點嘅特色經常使用堅果、蜂蜜等材料。受地理環境影響,希臘菜風味介乎意菜及土耳奇菜之間,當中以烤的食物佔主。

希臘及中東餐廳「Olive」提供正宗希臘菜式。「Olive」餐廳予人一種瑰麗的感覺,香檳金的布條垂掛在天花上,配上幽暗的燈光,甚有情調。







Olive’s Mezze

這是傳統的中東菜,以薄餅配上不同的菜蔬及醬汁,例如橄欖、醃製過的蘿蔔等等,其普遍程度十足香港人當飯食一樣。兩款中東芝士醬味道各有不同,一款酸酸的,有橄欖油香及酸芝士的味道;另一款則有印度咖哩的香料味,感覺非常特別。




Olive’s Almond Falafel with Lentil Tabbouleh Salad and Tahini Yoghurt

炸丸子用蛋漿包著豬肉豆蓉來炸,外面炸得香脆卻不失扎實感覺,內裡豆蓉鬆軟,配上乳酪吃非常開胃。




Pistachio and Black Pepper Lamb Loin with Raw and Cooked Vegetable Salad and Feta Dressing

以黑胡椒、香茅去醃製羊肉,然後拿去煎,羊肉表面以開心果包裹著,一口咬下,外皮微脆,果仁味濃的開心果與濃郁的羊肉配合得宜,而且羊肉中間部位粉粉嫩嫩,非常Juicy。




Traditional Lebanese Baklawa

希臘的傳統甜點,在餅乾上淋上蜜糖,再撒上果實。個人頗喜歡這道甜點,餅乾質感各有不同,味道則有點藍x曲奇的影子。




地址︰中環蘇豪區伊利近街32號地下

電話︰2521 1608

營業時間︰星期日至四:12:00-14:30, 18:00-22:00; 星期五及六: 18:00-23:00

價錢︰$201-$400

網址︰http://www.diningconcepts.com/oliveSoho/



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023