{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 25 Nov 2014
灣仔鵝頸橋街市的熟食中心內,有一間主力售賣清真食品,兼售少量中菜的「清真惠記」。這兒雖然環境普通,甚至可說有點馬馬虎虎,圓枱圓櫈坐得不太舒適而且需要搭枱,地方亦有點濕滑;食物外表也是其貌不揚,但客人卻來往不斷,可見「清真惠記」的菜式味道讓人一試難忘,有著難以抵抗的吸引力。



燒鴨脾飯

燒鴨熱辣辣,鴨脾烤至油亮發光,伴著炭燒與鴨油的外皮帶著點點肥膏,咬落香脆甘香;鴨脾肉質緊實,鮮嫩多汁,豐腴油潤,甚是滋美。不同於一般燒味店的燒鴨,肉質老而乾涸,失去鴨香及鮮甜的肉汁味道。





除了燒鴨,「清真惠記」的咖哩羊腩飯亦是一絕。濃稠的咖哩充滿茴香味,可見香料絕對冇偷工減料;羊腩炆得很入味,羊脂肪的羶味亦非常香濃,軟稔的羊肉滲滿咖哩的獨特味道,羊腩連着筋肉及骨骼的地方鬆化柔軟,相當不錯。



地址︰灣仔寶靈頓道21號鵝頸街市1樓鵝頸熟食中心5號鋪
電話︰2574 1131
營業時間︰星期一至日:11:00-18:00
價錢︰$51-$100


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023