{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 30 Mar 2015

既冰冷,又炙热。一次過享受冰火交融的特殊感官享受,令你爽快無比!咪心邪,唔係講緊冰火Condom,而係講緊冰火零食。

天氣開始轉熱,自然想食凍嘢。如果喺Office唔方便食哈根大師,不如試吓同Mean娜一齊玩冰火。嗱嗱嗱,你又心邪嘞,我意思係,將平日放室溫的零食放入雪櫃。

坊間唔少傳聞,話乜乜乜零食雪凍咗更加好食,唔知真定假,但試吓都冇壞,如果堅好食,又多樣嘢介紹畀女友同Friend子。我就買咗一堆零食做實驗,睇吓雪凍之後,每款零食會有咩轉變?



Mean娜集各方意見,買咗呢啲零食,有咸有甜又有酸,嚟個味覺大測試!
(由於好多人會放朱古力入雪櫃,所以是次實驗將不會測驗朱古力類零食)


咸濕零食實驗品︰九製陳皮


軟糖零食實驗品︰EDO可樂糖


硬糖零食實驗品︰二寶


水果乾零食實驗品︰金呂宋菲律賓芒果乾


煎炸零食實驗品︰WISE蕃茄味薯片


單層餅乾零食實驗品︰麥維他消化餅


夾心餅乾零食實驗品︰IKEA蘋果醬夾心餅


Mean娜Office溫度大約27度,算係正常偏少少熱。


而雪櫃溫度大約7度。


開始時間是下午4點半


而家將零食放晒入雪櫃,實驗開始!


15分鐘後……



咸濕零食實驗品︰九製陳皮(合格)
雪凍了的陳皮質地變得更硬更實,而且味道比平常更濃更酸,似乎開胃咗喎。


軟糖零食實驗品︰EDO可樂糖
雪15分鐘似乎唔夠凍,雖然可樂糖變得更硬更有口感,但仲有微溫,感覺似暖咗的可樂,應該可以再雪耐啲。


硬糖零食實驗品︰二寶
二實表面都係雪得唔夠凍,冇咩特別,但咬開中間流心部分,就Feel到果汁透心涼,而且變得更黏牙,幾得意,但仍建議雪耐少少。



水果乾零食實驗品︰金呂宋菲律賓芒果乾(合格)
芒果乾OK喎!夠凍之餘質地更有口感,而已雪凍之後味道更覺香甜。水果果然要凍先好食!



煎炸零食實驗品︰WISE蕃茄味薯片(合格)
聽講為了防止薯片變淋,唔少人都將薯片放入雪櫃保存,原味薯片好似冇咩特別,但蕃茄味薯片雪凍後,味道更酸甜,都OK丫!


單層餅乾零食實驗品︰麥維他消化餅
麥維他消化餅雪凍後感覺更脆,而且麥味更香,不過只雪15分鐘似乎有點兩頭唔到岸,唔夠凍!


夾心餅乾零食實驗品︰IKEA蘋果醬夾心餅
只雪15分鐘,表面都係唔夠凍,但果醬部分已經凍冰冰,食落有點似凍凍地的麥芽糖。

第1輪實驗結論︰可能因為陳皮、芒果乾、薯片相對薄身,所以15分鐘已經雪得夠凍,效果不錯。但其餘糖果同餅乾都唔夠凍,要進行第2輪實驗。


45分鐘後……




硬糖零食實驗品︰二寶(合格)
雪多45分鐘後,二寶內外都凍冰冰,裡面更黐牙,都幾好咬。


軟糖零食實驗品︰EDO可樂糖(合格)
普通的EDO可樂糖雪多45分鐘後,質地變得像德國軟糖一樣有嚼頭,驚喜!而且因為變凍,味道似雪凍的可樂,非常Match!


單層餅乾零食實驗品︰麥維他消化餅(合格)
第2輪實驗與第1輪實驗效果差不多,都係變得更脆,味道上沒有太大分別,但都係好味。



夾心餅乾零食實驗品︰IKEA蘋果醬夾心餅(不合格)
雪多45分鐘,外層係變得更冰凍,可惜內層果醬部分雪到硬晒!咬到牙都崩!似乎雪得太耐了……


各位想試冰火零食的話,可以參考以上實驗結果,基本上軟糖同水果乾雪凍食都冇死,其他零食就要視乎個人口味,喜歡軟定硬,濃定淡。

另外建議雪零食前,用保鮮袋包好零食,以免零食吸晒雪櫃內其他食物的味道,例如同事的飯盒。


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023