{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 21 Apr 2015

自從舖租在近兩三年飈升,好多餐飲業老手或初哥,都接受了一個現實:要繼續「玩」落去,必須接受搬離主流旺區。但係搬離旺區,「搵鬼嚟咩!」,咁又唔係搬到新屋嶺或鹿頸咁遠,旺區邊緣地帶,有冇得諗先?

旺角、太子區「邊皮」,即係旺角警署近運動場道一帶啦,有唔少酒吧插晒旗,再想攝位唔容易。打開Google Map望望,就有人喺太子落少少嘅界限街,開咗間自家手工釀製啤酒(Home Brewing Craft Beer)嘅Fusion菜餐廳。

所謂太子落啲,亦即係深水埗邊皮。界限街,18世紀末,清廷以此線為界,割讓界線以南土地予英國。Fusion菜,講融和,喺正界限街開檔,有少少諷刺同幽默,諗真啲,又幾有噱頭。

Foam Bar and Restaurant的老闆Angus特意將店舖開喺界限街,希望營造一個沒界限的環境,乜都有,乜都試,所以設計上,中式又有,西式又有,都幾有趣。


位處界限街19號轉角,襟去google map就知咩位置,巴打去完黃金高登想搵個有mood地方啤啤佢,可以嚟試試


話就話係Bar,有西方味道之餘,意外地設計上加入不少中國元素,例如中式通花大門


高掛牆上的牌匾、大戲花旦插畫等等,中國風濃厚


其餘則保留美式感覺,帶點工業味道的設計,令餐廳Man味盡現

喺而家乜都加防腐劑的社會,新鮮難求。老闆Angus鍾愛啤酒,覺得啤酒愈新鮮愈好。從加拿大返港發展,Angus有感外國好多餐廳都有自家釀手工啤酒,唯香港要搵同類餐廳,寥寥可數。所以決定大膽一試,自己開一間

Angus搵朋友設計釀酒設備,存放在店內,自己一手一腳包辦整個釀酒過程。

基本上,自釀啤酒的原理與工業釀啤酒的原理一樣。主要過程包括

1.以大麥或其他穀物,待發芽後產生大量酶

2.酶將穀物中的澱粉分解為麥芽糖

3.麥芽糖在酵母的作用下發酵,產生酒精和二氧化碳氣體

4.形成啤酒。

採訪當日,Angus向Mean娜講解部分釀啤酒過程︰出糖過濾熬煮

見到下面個銀色大器皿?就係Angus嘅釀酒設備。

Angus先將粉碎的大麥芽浸在熱水中,讓大麥芽釋放出麥芽糖,形成麥芽糖汁,這步驟就是出糖。然後機器會將麥芽糖汁與穀物分離,即是過濾。而Angus在下圖中,正用銀色大杓子攪拌麥芽糖汁,目的是攪鬆裡面含有的穀物,加快過濾麥芽糖汁。


過濾完畢後,Angus還需要繼續用熱水將穀物表面的糖分洗入麥芽汁。

當麥芽糖汁煮沸了後,下圖Angus再添加啤酒花來調味道,這過程就是熬煮



Angus咁仆心仆命堅持自己釀酒,原因眾多。

1.自釀啤酒品種變化較多,可以釀造出大部分口味的啤酒;

2.自釀啤酒保留了啤酒中酵母的活性,令啤酒處於最新鮮狀態;

33.自釀啤酒有更豐富的麥香,且不易因氧化破壞啤酒特有的風味。


介紹2款Foam Bar and Restaurant嘅自釀啤酒︰

琥珀愛爾啤酒(Amber Ale)

Amber Ale 帶有蜂蜜味道和明顯的茶香,在原有的柑橘味中,滲透少許啤酒花的辛香。麥芽味則較低調,酒體偏輕。



美式淺色愛爾(American Pale Ale)

American Pale Ale的香氣帶有西柚果香,有柳橙果皮氣息以及偏重的辛香。

Angus在加拿大學新派廚藝,食物方面的確零舍不同,淨係個薯條,都已經搶晒鏡。

瘋薯條 $38

以美國焗薯、日本蕃薯、及日本紫薯製成,3種口味,再沾黑松露菌醬,一出碟勁香,而且薯條入口香甜,正!


黑松露燒黃鯧 $98

先慢煮,然後再煎黃鯧,最後淋上自家製的黑松露醬,口感Creamy,肉質幼滑,而且店家會先起骨,怕骨的人可以放心食魚。


燒椰子雞扒 $54

用初搾椰油、椰奶、新鮮香草,以真空慢煮數小時,再以烤爐烤香表層。椰子味非常濃郁,而且十分入味,與鮮嫩的雞肉融為一體。


燒咖啡Dry Aged Prime特級美國肉眼扒 $198

自家風乾肉眼扒1-2星期,再用上印度一種咖啡調味方法,然後慢慢煎。味道獨特,而且肉質軟稔,但不太覺有咖啡香味。


蒜蓉白酒煮青口 $78

新西蘭的有機青口以白酒及日本清酒調味。酒味香濃,青口鮮甜中保留到少少海水鮮味,好得!


Foam Bar and Restaurant

地址︰深水埗界限街19G號地舖
電話︰2716 0522 / 6706 2897
營業時間︰

星期一至四: 17:30-23:30 

星期五:17:00-01:00 

星期六: 17:00-01:00 

星期日: 17:30-23:30 

逢星期二休息

消費(每人)︰$101-$200


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023