{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 01 May 2015
上次介紹青衣美食城,一個二個都話識食嘅,一定係食青衣小販檔(以前嘅)唉!正所謂「逝去感情如何留得住」,Mean娜以前都幫襯過青衣的小販檔︰高佬嘅炒飯炒麵、兩公婆主理嘅糖水、青衣何鴻燊嘅沙爹……(仲有好多好多)係,係好好味好正呀,但而家冇晒,可以點啫!美食城啲嘢都有值得推介架嘛!其實串燒都唔錯吖!小販檔已經畀人掃蕩晒,我都好掛住呀!但發我脾氣冇用架喎!OK!Fine!咁掛住青衣夜市,我就滿足你!夜媽媽踩去一年兩度的青衣戲棚,同你係咁食食食食食食食食!!!


每年青衣市政大廈旁的空地,都有兩個大節日,一個係真君大帝寶誕,另一個係天后誕。每逢5月,呢片空地都會搭建戲棚,做大龍鳳,台上就睇人演大戲,台下就係各式形式的熟食檔,十足N年前長發對出的小販檔再次重現,真係乜回憶都返晒嚟!


雖然唔係推車小販檔,但搭晒小帳篷的攤檔依然風味十足。



周圍的食肆都係即叫即整,瀰漫住濃濃的食物香氣!


口渴一樣冇問題,有果汁、汽水、糖水乜乜乜,唔怕你冇嘢揀,至怕你多選擇到唔識揀!


35蚊3隻鮑魚,新鮮整起,平時啲小販檔邊有得食,當然要買嚟試試!味道唔錯架!



燒丸燒蝦燒粟米,係熱氣呀!但好味喎!


地道的魚蛋腸仔,真的不能夠缺少!



試吓呢條貌似腸仔的麵筋,口感都幾特別。


即叫即燒的沙爹,見到都流晒口水!


除了熱食,連生腸呢啲冷盤都有喎!


冰凍椰皇都有!20蚊個,OK啦!


成個戲棚都幾大,咪以為得入口條路有嘢食,入到去,仲多選擇!


雞翼尖呀!有冇人記得青衣以前有檔小販,啲雞翼尖香噴噴勁吸引!


喂!連養顏之選都喺夜市出現,勁喎!


食完咸嘢,食返個甜甜的班戟先~


戲棚夜市其中一大特色,就係好多懷舊食物,你有幾耐冇見過呢種糖蔥餅呢?


仲有呢種糖造的公仔花~

吹波波~笑呵呵~等我吹返鬼咁大個波~

懷舊飛機欖,我細細個就聽過架喇!

話晒嚟到真君大帝寶誕,當然都要睇吓大戲

全院滿座,勁有氣氛!

除咗食,仲有其他嘢賣,例如氣球

玩具~

行咗一圈,又再食,有大大個棉花糖~

呢檔臭豆腐勁多人排隊!認住佢套藍色衫啦!

新鮮油炸臭豆腐呀!

臭豆腐旁的燒生蠔,好似幾吸引!

大大隻生蠔,我都有食到!

未見過喎!韓國燒紫菜!仲有辣有唔辣!

連意大利法包都出動,呢個夜市真係估佢唔到!

推薦埋畀大家,秘製醬汁餃子,又一長龍代表

買嚟試試,堅好食喎!

地址:青衣青綠街38號青衣市政大廈旁
日期:即日至5月4日及5月18﹣22日
時間:7:30pm-12:00mn


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023