{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 28 May 2015
自從有傳媒介紹過紅磡間熱溶芝士熱狗Iconic h,一個二個都衝去朝聖,開業冇耐,已經有無數人排隊,神龍見首不見尾。


Mean娜都有食過幾次,作為一個芝士狂魔,最愛當然係佢嘅三重芝士熱狗。一打開就見到成個包都鋪滿芝士,熱溶芝士仲可以拉絲,非常驚喜!3種芝士調成的秘密芝士漿,濃淡適中,仲不失芝士咸香,實在抵佢紅!

另外新鮮炸好嘅笑薯餅都非常不錯,外脆內軟,薯蓉亦磨得細滑,口感軟綿。



不過坊間大把餐廳都係咁,開業初頭人潮不斷,但呢啲Gimmick嘢都係曇花一現,啲人貪得意試完就算,有幾多間真係可以Keep住唔跌Watt,繼續生意興隆呢?

本以為Iconic h都係等閒之輩,搞出個熱溶芝士已叫駛出渾身解數,但Mean娜再次行經店外,發覺竟然又有新嘢,而且仲好有驚喜添!



一齊入去望吓先!


望一望店內Menu,乜嘢腸仔x醬xToppings,係呀,夾埋成n個Combination,咪又係前排食嗰啲?說好的驚喜呢?


再望望牆上掛嘅熱狗相,冇變喎,都係舊款式,說好的驚喜呢??



咪心急住~你望埋另一邊牆?呢度咪有介紹3款新熱狗囉~

新登場的熱狗包括︰「肉麻狗」(Sichuan Spicy Dog)、「雙囍狗」同埋「魚蛋狗」。

先介紹「肉麻狗」(Sichuan Spicy Dog)

「肉麻狗」係由德國腸及四川麻辣肉碎所組成,啱晒食肉獸的你。

再嚟介紹「雙囍狗」

「雙囍狗」放上兩條德國法蘭克福腸,再配熱溶芝士以及烤菠蘿,酸酸甜甜,Juicy又開胃。



最後係「魚蛋狗」

「魚蛋狗」唔係真係放粒魚蛋落去,而係用挪威三文魚肉腸,再加上明太子滑蛋同明太子沙律醬,每咬一啖都滲出濃濃魚香。



講多無謂,畀個實物你睇最實際!

「肉麻狗」嘅肉碎絕不慳皮,多到滿晒出嚟。唔好以為辣肉碎只係得個樣,佢嘅麻辣味確係有料到,比得上真正的川菜。加埋辣肉腸,每一口都是肉,女仔食可能會覺得太重口味,但男士食應該會感到非常滿足。留意返,由於真係超多肉碎,所以進食時不免左跌右跌,建議食之前準備定紙巾,以免食到周圍都係,狼狽不堪。

炸洋蔥圈雖然唔係新嘢,但有幫襯過Iconic h的人都知道,曾經因為人潮太多,準備不及,所以一度停賣炸洋蔥圈。如今大家熱情淡了,所以洋蔥圈重出江湖。事實上Mean娜不太好洋蔥,但Iconic h的洋蔥圈的確容易入口,炸粉唔多,食得到洋蔥的甜味,相信喜歡洋蔥圈的人一定會更為受落。



後記︰作為一間香港小店,Iconic h算是非常有誠意,在食物上願意花心思,盡量提高品質,唔係單靠綽頭上位,而係有心機持續發展,做出更多創意小食。而家過咗大熱時期,冇咁多人排隊,不妨試試店裡新推出的熱狗,值得推介!

Iconic h

地址︰紅磡必嘉街97號黃埔唐樓C座106A舖
電話︰5595 5981
營業時間︰星期一至日: 11:00-22:00
價錢︰$50以下
網址︰https://www.facebook.com/pages/iconic-H/1448786135394992


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023