{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 30 May 2016

仲記得細個睇《咕嚕咕嚕魔法陣》有幕畫面非常深刻,就係結他他老伯用胳肋底搓飯糰。成件事雖然非常嘔心,但呢個世界從來都對人唔對事,如果係由一個美女用胳肋底搓飯糰,男士們又會唔會食得津津有味呢?



其實日本人唔係第一次玩胳肋底搓飯糰,兩年前Mean娜都喺MenClub介紹過呢樣嘢,呢期日本網站しらべぇ就再次翻兜胳肋底飯糰,仲搵人試食添!


日本網站しらべぇ就搵咗佢哋嘅美女編輯亞希子去做呢個實驗。



首先第一個飯糰,就好正路咁用纖纖玉手去搓搓捏捏。


加埋個紫菜,睇落都好好味咁。


之後就整胳肋底飯糰,第一步就用濕紙巾清潔一下先……


然後夾實嚿飯!



夾完仲有少少飯粒剩咗,唔好浪費佢呀!


雖然夾出嚟個飯糰形狀有啲衰,不過都可以照食嘅,仔仔鬼會理咩~



整完飯糰,就請個男記者試味喇。


首先係正常手握飯糰,男記者表示︰「超好味!靚女握嘅飯糰果然好好味!」


咁胳肋底飯糰又點先?


男記者表示︰「啊~有濃濃嘅香味~勁正!好想死!好想食呢個飯糰食到哽死,好想將呢個聖物放喺神壇供奉!」


究竟美女用胳肋底整嘅飯糰係咪真係咁神呢??計我話唔用濕紙巾抹過原汁原味應該更加正!

Source︰http://sirabee.com/2016/05/26/124136/

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022