{ SKIP }

POSTED ON 24 Oct 2016
一年總有幾個啤酒節,當中最大型,又最本土的手工啤酒節,要數Beertopia。今年第5年,繼續大把酒飲,全港14間本地釀酒廠,連同世界各地品牌,多達共500款啤酒,睇下你有無酒量試勻啦! 


齋飲唔夠爽,今年更加新增設多個主題區域,在中環海濱飲酒都可以好似去勻世界各地,不過我最buy「地道香港區」,因為現場就會供應雞蛋仔、炒栗子、煨番薯等懷舊小販檔食物。現場仲有巨型beer game、shisha、DJ同bands show,飲住酒過一晚都好丫!

今年開辦到第5年,點都要俾少少新意。在啤酒節首日更會進行全港首屆「香港啤酒錦標賽」頒獎典禮,由國際專業評判透過盲品形式評審,只供本地釀酒廠參加,大家可以當學習下如何評鑑啤酒,又可以到時支持下本地啤酒!

今年有咩新奇啤酒?


少爺啤Young Master Brewery推出的「鹹檸啤」,靈感來自鹹檸七,屬近年本地品牌難得一見的酸啤,入口清爽,酸味湧佔,鹹味稍遜,過後更帶些少玄米香,堅要一試。


城釀City Brew的除左主打的「港女啤」以及「港男啤」,仲有苦瓜啤「一擊入魂」,最後機會可以飲到!而活動當日就會有3款新口味神秘現身,負責人透露其中一款會是本地人記憶中的酸味,我估計會是山楂味!!!


Moonzen Brewery,今次就有木瓜木奶IPA,質地柔滑,過後有熱帶水果香。最抵死連招紙都扮成舊式牛奶包裝,堅搶眼!


而屬於香港手工啤酒進口商之一的The Bottle Shop ,就特登為今次引入多款會場限定啤酒,好似美國新晉品牌 Against The Grain,味道同包裝都出名搞鬼。


不過我最有興趣試係澳洲Moon Dog的 Ogden Nash’s Pash Rash,用澳洲名物Redskin糖釀製的Imperial Stout,齋睇都唔太估到個味會點!


有啤酒,當然就有嘢食,港島區多間食店都會在現場出現,包括Boomshack、 Bread&Beast以及 Nice Company 等等。





Beertopia門票現已公開發售,門票價格為$285起。


Beertopia

日期:18-19/11/2016 地點:中環海濱活動空間


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023