{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 07 Dec 2016

去扒房食個main course,有無人會非常重視旁邊D 薯菜?平時唔留意,但食嗰時你就會想叫。




讀緊書嗰陣去港式扒房,鐵扒旁邊D蘿蔔、青豆、薯條等等薯菜,俾個鐵板熱到燶晒,真係擺係度當配菜。大嗰咗會去過下傳統扒房,order完塊扒,塊扒靚當食得開心,不過總係覺得有少少寡。今日就想介紹下喺扒房餐牌上唔起眼,但你有好需要食嘅配角side dish,一定少不免。而最多人嗌嘅薯菜,反而好少人去了解,所以就由薯仔講起。


小弟特登喺香港各大steakhouse收集咗幾個menu之中嘅配菜,分享下俾大家。


Potato Gratin

"Gratin"係法文,意即奶汁/忌廉烤焗。法式焗薯,普遍做法,將薯仔切成薄片,鋪在烤盤,再加上忌廉或牛奶,灑上麵包粒同芝士烤焗,個面通常都係焗到Brown色。薯仔滑溜,正常女仔極好此道。


Hash Brown

簡單黎講就係薯餅,不過係將薯仔包成幼絲,再塑成餅狀煎至焦香,近似瑞士菜Rösti,喺美國有唔少地方都當做早餐。質地香脆,配牛扒一硬一軟,小弟最鍾意order。


Mashed Potato

薯容就唔使多講啦,不過好多時都配埋其他醬,尤其是美式扒房都會出現辣根Horseradish,即係外國人嘅wasabi,同山葵同科,辣根嘅根部有近似芥菜同蘿蔔嘅味,多數配搭酸忌廉製成醬。


Lyonnaise Potato

同樣都係法式煮法,不過就係里昂style,唔加忌廉,反而加洋葱、蒜頭、歐芹等唔同香草去焗,感覺無咁膩。


Baked /Roasted Potato

焗薯有多種形態,可以成個薯仔焗,食時配上酸忌廉,又可以切成粒焗,咁就多數簡單配rosemary。



Fries

"French Fries",最大路嘅薯條,配芝士、配黑松露Truffle醬都會有,亦有店家特意製作的"Matchstick Fries",係比"French Fries"更幼嘅法式薯條,個人黎講鍾意美式 "Flat Cut Fries" ,貪其夠粗身,外脆內軟。


講住咁多先,遲下再講下蔬菜篇同醬汁篇。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023