{ SKIP }

POSTED ON 30 Mar 2017
好老實,與其睇19真人騷,不如真係跟我廚界偶像,米芝蓮星級大廚Heston Blumenthal,由無師自通到穩奪三星超過十年,研究過廚房百多樣尖端技術,將氮氣技術引入平民廚房嘅推手,無佢,你連奶油多雪糕都無得食呀!


喺chok友仲扔緊結他嘅時候,Heston早喺2002年已經主持一個飲食節目"Kitchen Chemisty",不過唔係好普通咁方太教煮餸系列,亦唔係9煮扮識嘅扮款嘅造型show,而係用好科學嘅角度,去了解廚房內會發生,絕大多數出現在烹調中嘅原理。




集數好鬼多,可以同你地逐集慢慢講,不過今次我揀咗呢集,講男人最愛嘅Steak。節目中好多原理你可能聽都未聽過?或者聽落一直都唔係正確,放心,實解答到你,呢套喺外國甚至當作係教材之用,學下嘢真係要。


將塊扒面燒成焦糖色就可以鎖住肉汁?原來一加熱就會令塊扒排走水份。


補充一下,塊扒越暴露喺高溫中,流失水分越多,所以依家好主流嘅做法都係先sous-vide最後煎封,用最短嘅時間令塊扒面煎香,釋出香味,但又唔會令水分過份流失。

總有其他疑問: 

大火煎扒點解會令到塊肉嚡到一個點?原來係塊肉嘅分子結構改變。


點解同係鳥類,鴿肉係紅肉,雞肉係白肉?因為同動物嘅習慣有關。


70度溫度會令塊肉變好嚡,不過用140度反而可以保持肉汁? 放心,睇完你就會好明白。



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023