{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jan 2018

勇士的Stephen Curry可以說是NBA現役最火熱嘅球星之一,在剛剛與快艇嘅比賽中佢喺上陣短短29分鐘入面,三分球16投8中下,轟下恐佈嘅45分,手感火熱得令人感到難以置信。而近日有消息指,呢位兩屆常規賽MVP兼兩屆總冠軍得主,有意擴展自己事業版圖,佢正試圖收購NFL球隊卡羅萊納黑豹隊。

消息指,Curry今次收購黑豹隊係聯同說唱歌手Diddy一齊進行的,並且收購並唔係講笑,而係100%認真的,並且事情已經進行中。
黑豹隊係Curry一直最愛嘅NFL球隊,佢此前就曾經為黑豹隊進行鳴鼓儀式,因此佢先會有今次呢個收購行動,並且佢本人非常希望收購可以成真。而佢正同Diddy不斷商討,以制定策略去確保他們能夠成為一支NFL球隊的擁有人。

目前黑豹隊的估值大慨為6.42億美元,而Curry一人的能力相信暫時仲未可以完全收購呢支球隊,雖然Curry喺去年夏天獲得勇士提供一份5年價丘2.01億美元的續約合同,但今季嘅年薪就只有3400多萬,而總計佢喺勇士獲得嘅總人工則達到9000萬美元。
NBA唔少頂級球星都好鍾意收購其他唔同嘅球隊,好似湖人傳奇Magic Johnson就係MLB球隊洛杉機道奇隊嘅老闆之一,「籃球之神」Michael Jordan就係宜家NBA黃蜂隊嘅老闆等等。
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024