{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 16 Oct 2014
早前有傳吳彥祖會退出娛樂圈,筆者身邊不少女性朋友都猛話可惜,直到最近他重現香港,並證實退出只係誤傳,成班女生先至慶幸沒有痛失男神。

Gentleman,正如你都唔希望身邊位女伴阻你望女神啦,若然你女伴鍾意吳彥祖,不要妒忌,由她吧,更不妨大方一點,就算冇真人給她親近,也可以陪她去睇男神的替身,事關吳彥祖的蠟像已經進駐山頂香港杜莎夫人蠟像館。

蠟像係根據今年2月吳彥祖出席柏林國際電影節時的造型製作,身穿件套西裝,大路穩陣,不同女fans都會like。據說當時製作團隊專程由倫敦飛到柏林為吳彥祖取樣,然後用了5個月時間製造,總共耗資180萬港元。Gentleman,問問你位女伴覺得個蠟像似唔似?









繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024