{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jan 2015
如果大家鍾意睇懸疑小說,就要留意一下呢本由美國暢銷小說家James Patterson的新作《Private Vegas》。而佢最懸疑唔係故事,而係由你打開本書嘅一刻開始,你只會有24小時去閱讀整本書。時間一到,成本書就會自己銷毀!


為咗宣傳新作,James會推出一本盛惠230萬的特別金裝版,隨書附送一個金造嘅望遠鏡,以及與James本人共進晚餐。至於本書就會好似上邊講嘅一樣,喺你打開本書計24小時後「自爆」,而且有關方面已經準備好特種部隊隨時候命。絕對無花無假!


點解好地地又要搞咁多嘢出黎呢?James指因為近年實體書已經不復當年光輝,對讀者的吸引力大減。所以出此奇策希望挽回讀者對實體書的注意喎!不過奇就奇在佢一方面話要支持實體書,一方面又會送多1000本同樣會在24小時後自動刪除的電子版畀讀者…唔…Well……


近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024