{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 30 Mar 2015

八仙過海,各顯神通。文青細細個就聽過呢句嘢,仲特登叫阿媽買咗幅「八仙過海圖」返黎研究。好記得當時一睇就覺得拎住劍嘅呂洞賓係主角、拎住荷花嘅何仙姑就係女主角,而其他一堆就係打雜配角。更加一度懷疑藍采和係佢兩個個仔……


但以上都唔係重點!重點係中國插畫師「夏阿」就用「八仙過海」嘅故事,加上《Avengers》成班英雄,砌出以下呢幅「Avengers過海圖」。見到IronMan踩劍變身呂洞賓、美國隊長就做騎驢嘅張果老、雷神韓湘子唔踩竹笛踩鐵槌、黑寡婦做何仙姑,隔離就有幫手拎袋嘅Hawkeye藍釆和、前面仲有局長漢鍾離同Loki鐵拐李,最後嘅Hulk就係曹國舅。



點數都係八仙喎,仲有一仙去咗邊?你睇下後面!仲有即將加入嘅蜘蛛仔!




夏阿微博


因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024