{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 18 Apr 2015

當成個世界都期待緊Marvel嘅超級英雄電影《Avenger: Age of  Ultron》,仲有有人記得我哋細個時接觸嘅「超級英雄」,其實係Superman同Batman?身為美國漫畫界另一巨頭,DC又點會睇住Marvel搶哂全部目光而咩都唔做呢!所以就喺呢個《Avengers: Age of Ultron》上映前一個星期嘅「巧妙」時間,DC都公佈咗佢哋第一套誇作品電影《Batman V Superman:Dawn of Justice》的第一條正式預告!



一劈頭就係一段以多人說話剪接而成嘅獨白,意思大概係指人們對於Superman存在於世嘅爭執。有人認為佢係神,做緊正確嘅事;但同時亦有人認為佢只會被世俗腐化,要求他離開。最後在Superman雕像嘅心口出現「False God(假神)」的紅字。


然後就係由Ben Affleck飾演嘅Batman出埸。旁白說的是:「那是憤怒、無力感,將好人變得殘暴。」然後就見到佢揸住架蝙蝠機同蝙蝠車炸飛咗一啲疑似壞人。而如果文青冇聽錯,佢最最後抬頭面對Superman說的是:「Tell Me Do you plead? You Will! (告訴我,你會辯護嗎?你會的!)」(更正:實際是「Do you bleed?(你會流血嗎?)」)


睇完哂成條片,究竟點解Batman同Superman會打起上黎呢?而仲未出場,由Gal Gadot飾演嘅Wonder Woman又會對故事有咩影響?由Jesse Eisenberg飾演嘅大奸角Lex Luthor又會有咩作為?睇黎就要等到下一條片先知啦!

放心,套戲2016先上,有排你等!




為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024