{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 May 2015

「吔西」者,「野菜」之日文やさい之音譯也,所以文青絕對唔係對世界第二強男人(好似係)比達有任何不敬。問題係比達同「野菜」有咩關係?原來當年鳥山明老師係用唔同食物名為《龍珠》中嘅人物改名,其中比達(日文ベジータ,併音為Vegeta)就係來自蔬菜英文Vegetable。簡單啲,就即係「比達=野菜」!



原來有研究指一個成年男性一日應該要食350g蔬菜,但好多男士都食唔夠,於是日本合味道就出咗個「野菜味」杯麵,入面有生菜、洋蔥、薯仔、紅椒、黃椒同小白菜六種總共120g蔬菜,足夠補充日常需要嘅三份一。而既然係Vegetable杯麵,有啲咩畀起搵Vegeta黎拍廣告更加天衣無縫呢?於是就有以下呢個廣告啦。


只見比達連續打爆幾款由天空跌落黎嘅蔬菜,然後呼喚莊子同杜拉格斯投下巨大生菜,變超西出「Final Flash」將佢成個打爆,丙衝埋個鏡頭前面叫你食多啲菜。係就係好新鮮,但唔知點解我個腦就係咁飄過佢喺《神與神》入面唱歌跳舞嘅畫面…

Cupnoodle

對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024