{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Feb 2016
就算依家嘅人幾咁唔鍾意睇書,但每一代都係有各自嘅代表性讀物,就好似《哈利波特》系列咁就係一個好例子。原來唔覺唔覺,距離第七集小說《死亡的聖物》嘅發行日期已經過咗9年(2007年發行),而黎緊暑假仲會發行第八集小說添!


截圖自:harrypottetheplay.com


準確啲呢,呢本第八集其實唔係「小說」黎。於暑假推出嘅,其實係於2016-2017會於倫敦上演嘅舞台劇《Harry Potter and the Cursed Child(中譯《哈利波特與被詛咒的孩子》)嘅同名劇本。故事講述《死亡的聖物》的十九年後,與金妮結婚,已經成為三子之父兼正氣師嘅哈利波特一直被過去的回憶所纏擾;另一邊廂在學嘅次子阿不思.賽佛勒斯亦因為家族名聲而背負沉重包袱。當現實與過去都融在一起,兩父子都發現「有時候,黑暗是來自預計不到的地方。」

舞台劇的三位演員:(左起)Paul Thornley飾榮恩、Noma Dumezweni飾妙麗、Jamie Parker飾哈利


除咗作為《哈利波特》系列的第八集之外,舞台劇本身都有唔少看點。第一係演員方面,用上非裔女演員Noma Dumezweni飾演電影中由女神Emma Watson擔任的妙麗。第二就係舞台劇會分為上下部份,雖然可以同一日睇(分別為下午四點以及晚上七點半開場),但就必須要分開買飛。文青上官網睇過,戲票最平係15鎊一張,上下部份加埋就係30鎊,貴就唔算貴不過要坐到四樓咁高,落一層都已經要40鎊一張,唔怪得英國週刊《Spectator》都話佢哋係賺到盡啦!

圖片:Little, Brown UK on twitter


不過對於香港嘅粉絲黎講,要去倫敦睇舞台劇本身就已經好難做到。咁睇佢出本書都係好事黎嘅!


harrypottertheplay.com
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024