{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Aug 2016
話咁快就踏入九月,理論上就已經係秋天。雖然天氣都仲係好熱,不過如果大家想去沙灘玩水嘅話,就要把握下夏天的尾巴啦!不過會咁諗嘅人又豈止你一個?而一到放假,成個沙灘嘅人又有幾咁多?如果想享受一下私人海域,又唔使山長水遠去啲偏僻沙灘嘅!只要你有呢張浮床,仲有邊個夠膽埋你身?


喺Amazon買得到嘅呢張「曱甴浮床」有成五尺幾六尺長(準確啲係70吋),可以話係世界上最大隻嘅曱甴,足夠一個大人成個瞓哂上去。造型方面…咪就係一隻曱甴囉!六隻有毛嘅腳再加兩條觸鬚,顏色方面亦係有層次嘅啡色。雖然就未到超級像真,不過都嚇得下人——至少我寫呢篇嘢嘅時候我隔離位個同事就唔敢望過黎。


呢隻曱甴浮床喺Amazon賣29.95美金,即係兩舊幾水港紙。可惜嘅係佢冇得直送香港,想買嘅話就要搵集運啦!
Kangaroo's Gigantic Cockroach Raft
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024