{ SKIP }
文:陳意  圖:互聯網
POSTED ON 26 Aug 2014

揸車、滑水、踩單車、跑步,以至跳降傘時用GoPro已經唔算有新意。咁不如試吓裝喺人類最好嘅朋友──狗狗身上。



GoPro剛發表了畀犬隻使用的GoPro mount。其中一款畀狗隻喺背部同心口位,分別戴住1個GoPro。嘩!一個「Cam Man」攞兩部機,搏到呢!



據GoPro表示,呢兩款mount適合重量由7kg至54kg的狗狗,mount嘅軟索帶可伸縮調校,接近繫穩GoPro的基礎有軟墊包住,避免狗狗長期貼近而有不適或磨傷。整個mount可以用水洗,換言之,狗狗有得同主人去街街玩到癲,衝落泥窪或玩到成身污糟邋遢都冇緊要。



售價為$610,gopro網站http://gopro.com/camera-mounts/fetch-dog-harness有售。


狗狗對於有新玩具,佢哋點睇?「我寧願瞓吓食吓,坐住主人部紅色開篷跑車去sunday morning drive,喺石澳望吓狗女好過,拍片嘅嘢,主人肯定靚過我,尋晚我見佢同姐姐喺床⋯⋯」



適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024