{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Aug 2014

自從越黎越多人因為各種原因冇讓座而被人拍片放上網之後,我就好耐冇坐過地鐵-又貴過巴士、又唔係特別快、有位又唔坐得、久唔久仲會失驚冇神延誤又唔出聲,我做咩要攞苦黎呻呢係咪?

但係我都知有好多Gentlemen逼於無奈要坐地鐵返工,一早一晚鬼咁攰都冇得坐確係幾慘!等我介紹以下呢件「不讓座」神器比你啦!



上面張相純粹係搞笑,我要介紹嘅當然唔係佢。而係以下呢張由瑞士公司Noonee研發的「Chairless Chair」。呢張嘢嚴格上都唔算係一張「Chair」,外觀上佢只係兩條用鋁同碳纖維造,再用皮帶綁喺腳後面嘅外生骨架。特別嘅設計令你要戴住佢「追趕跑跳碰」都唔係問題,但只要一經啟動,內置嘅阻尼器就會張骨架固定在某一個位置並支撐你的體重,讓你放鬆腿部肌肉,咁就隨時隨地都有得坐啦!

Noonee指出「Chairless Chair」相當適合工廠或者餐飲業呢啲需要員工長期站立或走動嘅行業。計我話引入黎香港就冇得輸!我估就算啲阿婆見到都唔好意思叫你讓比佢掛?




http://www.noonee.ch/

適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024