{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Aug 2017
FPM(FABBRICA PELLETTERIE MILANO)乃係一間有六十年歷史嘅意大利高級皮革用品店,目前主要係出各類商旅用行李箱同皮包,不過久唔久都會出啲奇奇怪怪嘅物品。例如法國設計師Marc Sadler就同佢合作推出咗一連兩件好靚、但令人摸不著頭腦嘅旅行套裝。


兩件旅行套裝分別係一個工作枱(Workstation),同一張床(Bedstation),兩件都係基於「FPM」著名嘅鋁硬殼行李箱「Bank」系列。先講下張Workstation先,Marc Sadler其實係將一張木同皮摺櫈、一張枱仔同三個櫃桶放咗入一個Bank行李箱之中,於是你就可以拖到邊做到邊。但你要留意嘅係佢已經冇位放其他行李,即係你真係拉咗張重17KG嘅枱去旅行…唔…


明咗個Workstation,咁Bedstation係咩就顯然易見,就係一張收得入Bank行李箱嘅摺床,仲有簡易嘅枕頭同被鋪,不過依然都係冇位放其他嘢,而且成19.5KG重……

不過只要你睇到個價錢,你就會明佢嘅設計理念:Workstation要4900歐元(約HKD 45400)、Bedstation要6900歐元(約HKD 64000),加埋大拿拿十萬銀港紙!換言之呢兩舊嘢根本就唔係畀我哋呢啲凡夫俗子用嘅!係啲「數百萬當係碎銀」嘅有錢人嘅旅行玩具咋嘛!


FPM


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024