{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 15 Sep 2014

香港貴為「美食天堂」,說得上咩食物都有得你食,不論係日本嘢、韓國嘢、泰國嘢、越南嘢、美國嘢、英國嘢定意大利嘢Blahblahblah……總之搵食一定冇難度!之不過小編指嘅係餐廳咋~如果你要喺超市搵到道地嘅各國食品,就未必咁容易。


最近屈臣氏集團嘅Super Market「Great」就寄來邀請函,話佢哋將會舉辦美式食品節,場內可以試美酒嚐靚肉,並請來美國駐港總領事夏千福(下圖)出席開幕儀式,小編當然唔會錯過體會「酒池肉林」嘅機會,親身去直擊報道。




Great為「美」食節引入多款美國品牌Anchor Brewing啤酒。Anchor Brewing於1896年喺三藩市創立,以美式傳統手工釀酒術著稱。Anchor Brewing全線啤酒均採用全麥芽漿,以經典銅製設備釀造,可謂非常傳統。Anchor Brewing現已生產超過10款不同特式嘅啤酒,包括酸甜並重的Anchor Porter、辛口沙喉的Liberty Ale等等。



美國人好肉,對肉的要求亦特別高。是次Great引入家庭式農場Mountain States Rosen的Cedar Springs牛膝。Mountain States Rosen於美國有超過45年歷史,所飼養的Cedar Springs牛隻以牛奶餵飼,獲美國農業部推介及得到食品安全品質協會頒發的食品安全證書。廚師為方便忙碌的香港人,事先將牛膝調味,並加入配料一同包裝在真空袋內,以保食物新鮮及肉質嫩滑。



採訪當天廚師Tim更即席運用Great為整香腸特別引入的器材,即場整腸仔。Tim指大部分超市買到嘅腸仔都是現成買回來,但Great的腸仔則是新鮮製造,Tim介紹完馬上示範如何將肉醉變腸仔。期間更介紹Great糕餅區為「美」食節準備了不同口味的美式熱狗,用特選的Johnsonville Brats燒烤肉腸,配上加入鮮橙汁及薑汁的夏威夷風味熱狗包,甚有美國街頭味道。



Great的「美」食節舉辦日期由即日起至10月9日,除了以上介紹的男士之選外,亦有不少美國健康食品石供女士選擇。


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023