{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 16 Sep 2014

女孩子嘅心情變幻莫測,就好似天氣咁反常,一時陰天一時晴天,但更多時候,水造嘅女孩子都會因為小小事就變成雨天。

係男人都應該都試過,心儀嘅女孩子同男朋友分手,又或者遇到唔開心嘅事,終日鬱鬱寡歡,然後你嘅大男人心態作祟,好想守護佢氹佢開心,但又唔知點做先可以含蓄地關心佢,唔會令佢有「我一分手你就想追我?」嘅戒心。


女人嘅事最好就問返女人。唔講唔知,香港有間「無啦啦有限公司」,專為氹女仔而設。Vene曾經有位好朋友受過失戀重創,當時佢朋友成日屈喺屋企冇心情出街,令Vene非常擔心佢,希望可以送啲禮物為佢打氣,但坊間大部分禮物都係為慶祝或者求愛而設,安慰人嘅禮物少之有少。當時Vene心諗,其實好多人都會經歷失戀,應該要有啲禮物可以Cheer Up佢哋,於是就有開Cheer Up禮物店嘅想法。



女仔的確係好容易無啦啦就唔開心,所以Vene就將自己間公司叫做「無啦啦有限公司」,但原來背後仲有一個Meaning,就係想話畀人聽,呢間公司非常幽默,送嘅禮物都好有Surprise。Vene作為一位女性,覺得通常男人氹女人,都係離不開用花做主打,但好多時送花都會係用嚟求愛或者道歉,如果你無啦啦送花畀心儀嘅女性,可能佢會覺得太「厚禮」,覺得你係咪想追佢而起戒心。Vene會同一班好姊妹一齊商量,究竟點嘅禮物先真正可以氹得女仔歡喜,又唔會尷尬。佢哋會設身處地諗自己唔開心時收到咩禮物會覺得Warm。於是「無啦啦」嘅禮物就行兩條路線,一個係玩幽默,一個係行窩心路線。


Vene覺得女仔唔開心嘅時候,都需要發洩。「無啦啦」其中一個最受歡迎嘅禮物就係「巫毒公仔」,公仔有個位可以畀你放相,上面寫滿咒罵Ex嘅字句,附送埋大頭針任你吉。試過有位男士激嬲女朋友,於是將自己嘅相放入公仔入面,畀女朋友喪吉公仔發洩,最後成功氹返女朋友,不過位男士自己有冇事?就不得而知喇。


另外亦有一系列明信片,寫住搞笑嘅句子,例如「Relationshit」,當你寄畀心儀嘅女仔時,除咗有你寫嘅心意之外,仲可以透過明信片安慰佢「愛情算什麼!」



女仔唔開心可能就會成日委喺屋企瞓到天昏地暗,呢個絲造嘅眼罩上面印有「Fuck That」,提醒佢瞓完一覺就要將唔開心嘅事拋諸腦後。


除咗瞓,女仔一唔開心就係食,呢排朱古力寫滿Ex Boyfriend呢啲字句,就係畀個女仔寫完個朱古力就好似將失戀嘅事食埋落肚咁,唔好再諗。



除咗幽默系列嘅禮物,「無啦啦」仲有好Warm嘅禮物。呢個蠟燭臺寫住「Past」,意思係一把火將過去唔開心嘅事燒晒佢。


另外呢個「幸運曲奇」形狀嘅盒,裡面放咗一啲安慰字句,令個女仔一打開就見,到呢啲字句勉勵自己。


最後就係「無啦啦」最受歡迎嘅氣球盒子,個氣球會收喺個盒裡面,個女仔一收到打開,氣球就會連埋你寫嘅心意卡徐徐向上升,相信冇女仔見到會唔冧豬。


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024