{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 20 Sep 2014

自從早幾年《街霸4》出左之後,呢個系列嘅人氣就一路保持到依家,連帶《街霸II》同《III》都有唔少人玩返。有見及此啲週邊就緊係出得就出。

最新嘅就有呢一套四款以「軍佬」Guile對「蘇聯佬」Zangief嘅水杯,每隻都有哂兩個角色,只係動作有唔同:

1. 「軍佬」蹲下 v.s. 「蘇聯佬」正常

2. 「軍佬」下中腳 v.s. 「蘇聯佬」下擋

3. 「軍佬」亞力姑 v.s. 「蘇聯佬」上擋

4. 「軍佬」腳刀 v.s. 「蘇聯佬」跳起

每隻賣$2041Yen (約HKD$145)


同場加映,早前出嘅一套十二款iPone 5/5S殼。有打過《街霸II》都認得呢個圖案係Game Over先會見到架啦?

每個賣$2700Yen (約HKD$192)。


https://suzuri.jp/streetfighter/

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024