{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 29 Sep 2014

八月頭嘅時候我哋同大家講過《四驅兄弟》新作就黎登場。啱啱喺就發佈咗新作宣傳圖同新車「Z ウイングマグナム(Z Wing麥林)」。所謂「男大十八變」,廿年過後嘅星馬豪唔單止個樣唔同咗,連隻眼同頭髮嘅顏色都唔同埋!之於佢個仔「星馬翼」就有個魚翅咁樣樣嘅髮型……唔……我睇唔透。

之於身為主角嘅「Z ウイングマグナム(Z Wing麥林)」後半部就似當年嘅旋風麥林,但前半部就有兩個款……唔通識變身?



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024