{ SKIP }
文:MenClub I Am Deep D  
POSTED ON 20 Jun 2018

《絕命毒師Breaking Bad》完嘅時候,好多美劇迷都覺得有啲空虛,而當《Breaking Bad》編劇與生父Vince Gilligan 宣佈將會拍外傳故事《Better Call Saul》嘅時候,粉絲們覺得更空虛。「唔係呀化?想榨取《Breaking Bad》嘅剩餘價值?」 

點知我阿Deep睇一睇,咦!唔係喎,呢套《絕命律師》唔單止唔伏,仲有可能比《絕命毒師》更神!以下寫返幾個《絕命律師》吸引位,希望大家有時間睇睇呢套神劇: 

(1)  係人都知個結局,但佢令你想知道中間發生咩事

同《Breaking Bad》一樣,《絕命律師》一開頭已經講你聽,故事主人翁Saul變成點,幾組鏡頭已經顯示,Saul化身甜甜圈小店嘅廚師,過住平凡嘅生活。點解?佢將故事線推至遙遠嘅過去,一步步揭露Saul嘅背景,佢原初只係一個老千仔小混混,喺佢大佬幫助下,慢慢做到律師,但又發生咗好多事,令到佢挺而走險踩法律界線。無錯,佢個劇本就有能力令你明知佢嘅結局,都好想知佢中間發生咗啲咩! 

(2) 神作角色再Deep啲

除咗Saul《Breaking Bad》塑造好多經典角色,都會喺《絕命律師》度出現,仲會再挖深啲,講返啲角色點會變成咁,例如係打手阿叔Mike、超喪古惑仔Tuco,仲有智慧型犯罪家Gus都會出現。如果睇開舊作,一定會好有親切感,而且會晃然大悟,原來佢之所以變成咁,係因為發生咗呢啲事!所謂神劇,就係令啲角色慢慢企埋一齊,發生事情時,又會睇到各個角色嘅心理反應,《絕命律師》絕對做到呢一點! 

(3)「好人」如何墮落

總監兼編劇Vince Gilligan最擅長寫一樣嘢,就係一個平凡又普通嘅人點樣一步步成魔?相信有睇《Breaking Bad》一定會認同,佢之所以神,好大程度就係佢做到呢一點!一個老千仔,明明改過自新,努力做返正行仲做埋律師,點解會再自甘墮落,仲慢慢變成幫罪犯走法律灰色地帶嘅浮誇律師。每一個小事件都係一種心理轉化,但說服到觀眾「如果畀著係我,我都會係咁」就係編劇嘅實力,Vince Gilligan係美劇史上最能夠做到呢一點嘅人! 

小結:係,睇完呢篇文,大家可能會話,有冇咁神呀!但各位不妨上IMDb睇下呢套有幾分,係8.7分!一套冇明星冇強勁宣傳嘅劇,竟然拍到第三季仲有8.7分,好多所謂神劇都係8點幾分咋!信我!睇下第一集,你就知有幾勁! 

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024