{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  
POSTED ON 23 Jul 2018
甩頭髮其實就好似你每日都要食飯咁平常,人嘅頭髮每日都會平均甩50到100條頭髮,所以甩頭髮唔洗驚,但係甩好多又甩得密就濕滯啦。「你的樣子如何你的生活也必如何」,我諗大家都深明呢個道理。甩頭髮甩得多,想溝女都難。唔想無女又無頭髮咁就要睇緊D你嘅頭髮啦。
嚴重嘅甩頭髮可以分為以下幾類,遺傳性,疾病性同外來因素。當中外來因素係有得預防嘅,古語有云「預防勝於治療」,所以今日就講下有咩方法可以預防呢D外來因素啦。

1/消除壓力

我同你日日都面對緊好多唔同壓力,工作,學業,感情等。呢D唔同嘅壓力都會加快頭髮嘅衰退期。得閒放鬆下自己,打下飛機Game釋放壓力。放鬆D啦年輕人!

2/減少過度傷害頭髮

宜加個個都將個頭染到又藍又綠,其實係傷害緊頭髮。化學藥劑越多,越容易造成髮絲斷裂。所以染頭髮最好唔好染得太誇張。染到成個青頭仔咁乜真係好咩?

3/少用定型產品

仲有男士成日用嘅髮型產品,如果你有用髮膠或定型噴髮劑,千祈唔好係定型之後梳頭,因為變硬左嘅頭髮會好容易被扯裂。而且髮型產品會阻塞毛孔,令頭髮無辦法健康生長。

4/避免紫外線傷害

陽光中嘅紫外線除左會曬傷皮膚,仲會對頭髮造成損害,令頭髮變得脆弱變黃。所以最好都唔好過份暴曬,想避免黎呢個情況可以用頭髮專用嘅防曬產品。

5/使用育髮産品

凡事都有得補救嘅,如果真係突然甩頭髮多左,都唔洗驚。市面上都有好多護髮嘅産品,就例如以下呢一款50惠男士育髮激活精華。佢有四大育髮嘅功效,好似改善脫髮問題,延長頭髮生長期,固壯髮根同埋減慢白髮生長。配合埋按摩頭皮,有效促進頭皮血液循環,令頭髮無咁容易甩,激活生長,令頭髮更加濃密。

50惠男士育髮系列,是日本樂敦製藥研究中心針對亞洲男士脫髮問題研發,不單注重頭皮及頭髮的潔淨,更精萃50種珍貴育髮成分,例如人參、薑根、茯苓、芝麻籽、咖啡因、蜂王漿等。針對性發揮防脫育髮功效,為頭髮帶來營養強韌髮根,締造健康頭皮,減少脫髮,回復濃密。
更多護髮貼士:https://bit.ly/2JxaGRr
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024