{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 02 Jul 2015

各位Gentlemen,你哋以為咖啡飲落口先可以愈嗒愈有味咩?小編就話唔係,有另外一個方式嗒咖啡先仲加有味道,就係唔好飲,倒咗佢!

喂!玩咩,唔好飲倒咗佢,你估做緊星爺啲戲咩!

唔好勞氣,聽埋小編講先,唔係真係將杯咖啡倒出嚟,而係將咖啡濺出,當成畫畫用顏料,再用杯或手指去完成一幅畫,用呢種藝術途徑去發揮咖啡另一種潛在魅力,一路嗒咖啡一路畫畫,諗落都好鬼詩意唯美。

27歲,來自意大利的藝術家Giulia Bernadelli,就係呢個咖啡藝術嘅推廣人,皆因佢想用最日常或最自然嘅材料,例如咖啡或果皮等等去創作藝術,而且無plan過去點樣去創作,手邊有咖啡就用咖啡,仲之見乜用乜,呢啲先至叫瀟灑!如果你自問都有啲藝術天份,呢種創作絕對可以助你隨時用嚟冧女,成本非常低。



Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024